Gå til innhold

Inspirasjon til grønnsakspålegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til grønnsakspålegg?

Jeg pleier å spise: most avokado, baba ganoush, hummus, basilikum-pesto, pesto av soltørkede tomater.
For øyeblikket er jeg litt lei av alt, så vil veldig gjerne ha noen nye oppskrifter eller idéer. Foretrekker smørbare pålegg som lages i food processoren, og som ikke krever så mye jobb, men tar imot alle forslag og oppskrifter uansett. 
🥑🍞🍆☺️

Anonymkode: 0ec30...978

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget peanøttsmør? Kanskje ikke en grønnsak men godt :) 

Anonymkode: f321b...312

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Man får kikerter og grilla paprika på glass. Den er skikkelig god! :) 

Anonymkode: 00d30...41d

• Liker 1
Skrevet

Vita hjertegod har en grønnsakspostei i sitt sortement. 

Jeg elsker brødskive med tomatskiver, litt salt og majones på. Vet mange synes det er rart, men jeg synes det er kjempegodt!

• Liker 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (24 minutter siden):

Vita hjertegod har en grønnsakspostei i sitt sortement. 

Jeg elsker brødskive med tomatskiver, litt salt og majones på. Vet mange synes det er rart, men jeg synes det er kjempegodt!

Skulle akkurat til å skrive det samme, om tomater på brødskiva, det er så utrolig godt! 🤩 Tar først noen striper majones på brødskiva, massevis av skiver med tomat og et dryss havsalt. Pesto istedenfor majones er også godt! 

• Liker 1
Skrevet
Daudaferd skrev (2 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive det samme, om tomater på brødskiva, det er så utrolig godt! 🤩 Tar først noen striper majones på brødskiva, massevis av skiver med tomat og et dryss havsalt. Pesto istedenfor majones er også godt! 

Jøss, en meningsfelle :overrasket: De fleste jeg kjenner, synes tomat, majones og salt på skiva er rart :ler: 

Skrevet

Er vel ikke et pålegg sånn egentlig men når guttungen var liten pleide jeg å lage søtpotet og brokkolimos og da tok jeg restene på skive med salt og pepper. Var faktisk ganske så godt. 😄 Men det kan jo har vært amminga som gikk til hodet på meg og altså... :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget kikertpostei🤤

Anonymkode: 2ce93...39d

AnonymBruker
Skrevet

Kokt potet på grov brødskive med majones!! Heeeelt fantastisk. Majones på bunnen, skiver av kokt potet, salt og pepper, og enda en stripe med majones på toppen. Beste jeg kan få.

Anonymkode: 4fc6b...886

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Kokt potet på grov brødskive med majones!! Heeeelt fantastisk. Majones på bunnen, skiver av kokt potet, salt og pepper, og enda en stripe med majones på toppen. Beste jeg kan få.

Anonymkode: 4fc6b...886

Kjempe godt, men potet er ikke grønnsak

Anonymkode: 42a83...98b

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spiser melkeprodukter så kan du smøre et lag med phiadelfia uten smak eller med smak. Agurk, paprika, tomat, salat, løk, vårløk, reddiker på toppen. 

Kan tenke meg at stekt sopp er godt på skiven også. 

Anonymkode: d6696...f4b

• Liker 1
Skrevet

Majones, tomatskiver og salt fan her og, men KUN når man har fått tak i skikkelig gode tomater :jepp:

Sesamknekkebrød (gjerne de runde med havsalt) + bananskiver og mandler på toppen. Skikkelig digg hvis du er sugen på noe godt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...