AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Dette er bare en måte for meg å få følelsene mine nedskrevet. Trenger ikke beskjed om å dumpe eller noe slikt, jeg må bare tømme meg litt her og nå...😔 Siste halvåret har ALT ved kjæresten iritert meg! Det iriterer meg at han innimellom snakker som en fjortiss (vi er i starten av 50 årene). Det iriterer meg at han ni-glor på jenter i 20 årene! Det iriterer meg at han inbiller seg at han selv er i slutten av 20 årene! Det iriterer meg at han nå har kjøpt seg sportsbil og kjører med caps bak-frem! Det iriterer meg at han gjør alt for å bli kjent, da money and fame ifølge han er meningen med livet! Det iriterer meg at jeg i alle disse årene har sakt at jeg ikke føler meg prioritert, og ingenting skjer! Det iriterer meg at han forrige helg følte seg nedprioritert for første gang da jeg hadde andre planer (han fortalte meg heller ikke på forhånd at han plutselig hadde en frihelg fra jobb)! Det iriterer meg at han ALDRI husker hva jeg forteller! Det iriterer meg at jeg ikke kan dele følelsene mine (sliter med tungsinn) da han mener det bare er å tenke positivt og ta seg sammen! Det iriterer meg at han er så overfladisk (et par kg for mye etc på dama er no go, selv om han selv er små-lubben og pløsete i ansiktet etter mye alkohol), men mener han har draget på MANGE! Det iriterer meg at han ghoster meg når han er furten! Takk for oppmerksomheten💗 Anonymkode: eaf00...6b0 3
Athod Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Det irriterer meg at folk er sammen med sånne typer. 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Det er irriterende å se "iritert" skrevet slik så mange ganger. Det er også helt unødvendig å være sammen med noen som irriterer en så mye. Anonymkode: 3e138...f1b 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Glad det er mange år igjen til femtiårs krisen... Anonymkode: 60726...320
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Athod skrev (45 minutter siden): Det irriterer meg at folk er sammen med sånne typer. Samme her. Hvorfor??! Anonymkode: f2729...aac 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Så mange skrivefeil🙈 Anonymkode: af80b...146 1
Blomsterpotta Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Hva er årsaken til at du vil fortsette forholdet med han, når ALT irriterer deg? Jeg hadde ikke orket å være irritert omtrent hele tiden på en jeg bor med. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Men hvorfor ble du sammen med ham til å begynne med, da? Ingen av tingene du ramser opp som har vekket irritasjon hos deg det siste halve året bør jo komme som noen overraskelse? Du skriver jo også "..alle disse årene.." så jeg regner med at dere har vært kjærester noen år? Anonymkode: 77740...243
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Si meg - hvorfor velger du å dele livet ditt med denne mannen? Må være noen inni-granskauen gode sider han har attåt, for å klare å veie opp nok til å være verdt det..... Anonymkode: c1c21...83b 1
Gjest ti10 Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så mange skrivefeil🙈 Anonymkode: af80b...146 Og formuleringene. Hvis det der er skrevet av en i femtiårene, så må vedkommende ha en meget ung omgangskrets ...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ble du sammen med ham til å begynne med, da? Ingen av tingene du ramser opp som har vekket irritasjon hos deg det siste halve året bør jo komme som noen overraskelse? Du skriver jo også "..alle disse årene.." så jeg regner med at dere har vært kjærester noen år? Anonymkode: 77740...243 Det vet vi jo ikke? Er nok av dem som blir helt koko når de tipper femti og får middelalders-krise. Anonymkode: c1c21...83b 1
Gjest ABM Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er bare en måte for meg å få følelsene mine nedskrevet. Trenger ikke beskjed om å dumpe eller noe slikt, jeg må bare tømme meg litt her og nå...😔 Siste halvåret har ALT ved kjæresten iritert meg! Det iriterer meg at han innimellom snakker som en fjortiss (vi er i starten av 50 årene). Det iriterer meg at han ni-glor på jenter i 20 årene! Det iriterer meg at han inbiller seg at han selv er i slutten av 20 årene! Det iriterer meg at han nå har kjøpt seg sportsbil og kjører med caps bak-frem! Det iriterer meg at han gjør alt for å bli kjent, da money and fame ifølge han er meningen med livet! Det iriterer meg at jeg i alle disse årene har sakt at jeg ikke føler meg prioritert, og ingenting skjer! Det iriterer meg at han forrige helg følte seg nedprioritert for første gang da jeg hadde andre planer (han fortalte meg heller ikke på forhånd at han plutselig hadde en frihelg fra jobb)! Det iriterer meg at han ALDRI husker hva jeg forteller! Det iriterer meg at jeg ikke kan dele følelsene mine (sliter med tungsinn) da han mener det bare er å tenke positivt og ta seg sammen! Det iriterer meg at han er så overfladisk (et par kg for mye etc på dama er no go, selv om han selv er små-lubben og pløsete i ansiktet etter mye alkohol), men mener han har draget på MANGE! Det iriterer meg at han ghoster meg når han er furten! Takk for oppmerksomheten💗 Anonymkode: eaf00...6b0 Ha,ha, hørt samme visa før! 😉
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Når jeg føler at ALT irriterer meg ved kjæresten min pleier jeg å spørre meg selv om følgende: er jeg sulten? er mensen rett rundt hjørnet? Har det med Koronasituasjonen å gjøre? hvis nei, så er det sikkert han. Anonymkode: 3abe2...66d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå