Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle treffe en venninne i byen for å gå en tur i dag. 10 minutter før vi hadde avtalt å møtes sendte jeg henne melding og sa jeg kom til å bli 20 minutter for sen til avtalen. 
Svaret var en sur melding om at hun ikke gadd å vente og at hun gikk tur alene.

Hun kunne vel ha ventet på meg? 

Anonymkode: f5424...10d

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Ja, hun kunne ha ventet. Og hun kunne gjøre sånn som hun faktisk gjorde. 

Er du ofte sein? 

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde kanskje andre planer seinere som gjorde at hun ikke hadde tid til å vente 20 minutter. Hadde ikke hengt meg opp i dette, hun gjorde som hun gjorde og da ble det sånn.

Anonymkode: 9cda0...1c7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun hadde andre planer senere og derfor ikke kunne vente.

Anonymkode: 06a82...e01

• Liker 5
Skrevet

Kan være hun hadde noe annet å rekke som gjorde at å vente på deg ødela ett tidskjema?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle treffe en venninne i byen for å gå en tur i dag. 10 minutter før vi hadde avtalt å møtes sendte jeg henne melding og sa jeg kom til å bli 20 minutter for sen til avtalen. 
Svaret var en sur melding om at hun ikke gadd å vente og at hun gikk tur alene.

Hun kunne vel ha ventet på meg? 

Var jo liten frist å gi beskjed 10 min før! Hun var vel allerede på vei og da skjønner jeg at hun ikke gadd å vente i 20 min. 
Ikke sikkert jeg heller hadde hatt gidda til å vente; hvertfall ikke visst det stadig vekk skjer at avtaler blir endret på i siste liten.

Er det en grunn til at du gav beskjed så sent? 

Anonymkode: 3d38a...7e2

• Liker 32
Skrevet

Hvorfor vente til 10 min før med å si at du blir 20 min forsinket? Horribel tidsoptimist, eller bare respektløs? 

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor sa du ikke i fra tidligere? 20 minutter er jo faktisk ganske lenge å vente. 

Anonymkode: 98dbe...8cd

• Liker 24
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å vente, så hadde gjort det samme som din venninne. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på grunnen til forsinkelsen og om det er noe som skjer ofte. 

Anonymkode: 816a8...2de

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Synes du gav beskjed for seint. Hun satt vel allerede på trikken på vei til møtepunktet? Kjedelig å måtte stå og henge på en plass og vente på deg da.

Hvis du har det med å bli sen til avtaler, så bør dere avtale et omtrentlig tidspunkt først som som gjør at hun ikke drar hjemmefra før du har sendt melding om at nå drar jeg hjemmefra. På den måten blir det alltid du som må vente på henne, og ikke omvendt (forutsatt at dere har like lang reisevei til møtepunktet).

Anonymkode: 96428...d2b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

10 minutter før er fryktelig kort varsel, og 20 minutter ekstra er nokså mye.

Antakelig var hun allerede på vei dit dere skulle møtes - eller framme alt? Hva skulle hun gjøre, gå hjem og snu i døra? Sitte og vente på deg i nesten en halvtime? Satset på at 20 min ikke ble til mer?

Det er du som er frekk her.

Anonymkode: 2f272...005

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Signerer de andre her... 20 minutter er lenge å vente, hvert fall når man får beskjed 10 min i forveien og antakeligvis er på vei eller nesten fremme selv. Jeg hadde tolerert det om det var første gang, men om det var gjentakende så hadde Jeg ikke giddet å vente mer.

Anonymkode: dccca...113

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva var grunnen til at du ble 20 minutter forsinket? Det er lenge å stå å vente på noen. Er du ofte for sein? Jeg forstår at det av og til dukker opp noe uforutsett slik at man kommer for seint, men ofte handler det om dårlig planlegging. 
Jeg er ALDRI for sein, jeg planlegger for at bussen kan være forsinket etc. og kommer som regel litt før tida, og da er det utrolig kjipt å måtte vente lenge på venner som ikke respekterer min tid like mye som jeg respekterer deres. 

Anonymkode: e72af...b57

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er mer du som er frekk TS! Si ifra 10 min før?!

Anonymkode: b7ad4...913

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også blitt irritert og ikke ventet når du sier ifra 10 min før at du blir 20 minutter forsinket. Hadde gjort akkurat det samme. 

Anonymkode: 51aa3...404

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg ofte er sen, men sjelden mer enn 5-10 minutter. 
Hadde glemt at bussene går sjeldnere i dag siden det er 1.mai, så derfor ble jeg sen. 

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Det kommer an på om du ofte er sen, hva som var årsaken til at du var sen , hva som var årsaken til at du ga beskjed så sent, og hvorvidt hun hadde planer videre for dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal innrømme at jeg ofte er sen, men sjelden mer enn 5-10 minutter. 
Hadde glemt at bussene går sjeldnere i dag siden det er 1.mai, så derfor ble jeg sen. 

Det er ekstra irriterende når folk som ofte er for sein kommer for seint. Jeg hadde blitt irritert over at du ikke hadde sjekket når bussene gikk tidligere enn 10 minutter før avtalt tidspunkt. 
Du får sende henne en beklagelse, de fleste tilgir sånt, men det er veldig irriterende å alltid være den som må vente. 

Anonymkode: e72af...b57

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...