AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hei. Holder på med bacheloroppgaven min, og er kommet godt over halvveis. Det er en litteraturstudie, og det som gjenstår er diskusjonsdelen og avslutning. Nå har det stoppet helt opp og jeg kommer ikke videre. Jeg har bare hatt en veiledningstime før vi begynte å skrive skikkelig, før veilederen min ble utilgjengelig pga disputering av doktoravhandling. Har derfor ikke hatt veileder å snakke med siden andre uken i april. Noen som har gode tips til å komme i gang med diskusjonsdelen? Hvordan strukturere den? Føler meg litt rådvill og stresset over denne delen.. Anonymkode: 5bb5f...ec8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Holder på med bacheloroppgaven min, og er kommet godt over halvveis. Det er en litteraturstudie, og det som gjenstår er diskusjonsdelen og avslutning. Nå har det stoppet helt opp og jeg kommer ikke videre. Jeg har bare hatt en veiledningstime før vi begynte å skrive skikkelig, før veilederen min ble utilgjengelig pga disputering av doktoravhandling. Har derfor ikke hatt veileder å snakke med siden andre uken i april. Noen som har gode tips til å komme i gang med diskusjonsdelen? Hvordan strukturere den? Føler meg litt rådvill og stresset over denne delen.. Anonymkode: 5bb5f...ec8 Andre uken i april er kun 2 uker siden, dette går bra. Tenk avsnitt. Skriv skriv skriv og strukturer senere. Husk at alle er møkk lei akkurat nå, du er ikke den eneste Hold ut, det går over. Anonymkode: b958d...14c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Andre uken i april er kun 2 uker siden, dette går bra. Tenk avsnitt. Skriv skriv skriv og strukturer senere. Husk at alle er møkk lei akkurat nå, du er ikke den eneste Hold ut, det går over. Anonymkode: b958d...14c Takk for svar og råd 😊 Jeg synes det er ganske lenge å være utilgjengelig fra 10. April til 5.mai, når det er i en ganske kritisk fase av arbeidet, og leveringsdato er 19. Mai. Får jeg tilbakemelding om at jeg er på viddene under veiledning 5.mai, blir det dårlig tid å gjøre noe med det synes jeg. Men det går sikkert bra ja. Anonymkode: 5bb5f...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå