Gå til innhold

Kvinner, hvordan spruter dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig funnet ut at jeg faktisk kan squirte. Eller, jeg tror det er det iallfall. Det skjer hver gang jeg bruker dildo + vibrator på klitoris. Det må være den kombinasjonen, om ikke så skjer ikke dette. Jeg kjenner når jeg kommer at det renner mye væske ut, og det blir vått i sengen, må alltid legge et håndkle under, men ofte blir det vått gjennom. Men væsken "spruter" ikke ut, den bare renner. Den er mye tynnere i konsistens enn vanlig "fittesaft", men har nøytral smak og lukt. Lukter ikke urin. 

Hvordan får dere til å sprute? Jeg tror jeg gjorde det ene gangen for da var det vått på dyna, men jeg kjente ikke noe spesielt. Det varierer fra gang til gang men noen ganger får jeg den tissefølelsen rett før, andre ganger ikke. Dildoen jeg har er en naturtro dildo med litt bøy, så derfor treffer den litt på g-punktet, litt over snittet i størrelsen. Tenkte kanskje jeg burde prøve med en g-punkts vibrator eller noe i den dur, men det har jeg prøvd tidligere, og det blir så mye på en gang at det ikke blir deilig på en måte. 

Anonymkode: 6af68...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er flere måter å squirte på, men jeg gjør det sånn som deg. Det renner (ganske mye) ut hvis området mot fremre skjedevegg (området vi kaller g-punktet) stimuleres samtidig som jeg bruker pc-musklene. Det samme har også skjedd når klitoris blir stimulert (f.eks. med kunyaza eller we-vibe melt). Væsken er mer vannaktig enn vanlig smøring.

Jeg får vanligvis ikke noe orgasme-følelse når jeg squirter. De eneste gangene jeg «spruter» er hvis han har pålen sin i skjeden min samtidig og væsken liksom presses ut når han smetter ut.

Hmm.... det ble en litt «teknisk» beskrivelse av noe som egentlig er litt deilig. 😂

(Beklager alle linkene, men det er lettere enn å skrive masse. 🙄)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg blir fingret direkte på g-punkt kommer det en spenning i kroppen, jeg får orgasme og det renner ut. Spruter som regel ikke

Anonymkode: 51d37...1e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 15.52):

Jeg har nylig funnet ut at jeg faktisk kan squirte. Eller, jeg tror det er det iallfall. Det skjer hver gang jeg bruker dildo + vibrator på klitoris. Det må være den kombinasjonen, om ikke så skjer ikke dette. Jeg kjenner når jeg kommer at det renner mye væske ut, og det blir vått i sengen, må alltid legge et håndkle under, men ofte blir det vått gjennom. Men væsken "spruter" ikke ut, den bare renner. Den er mye tynnere i konsistens enn vanlig "fittesaft", men har nøytral smak og lukt. Lukter ikke urin. 

Hvordan får dere til å sprute? Jeg tror jeg gjorde det ene gangen for da var det vått på dyna, men jeg kjente ikke noe spesielt. Det varierer fra gang til gang men noen ganger får jeg den tissefølelsen rett før, andre ganger ikke. Dildoen jeg har er en naturtro dildo med litt bøy, så derfor treffer den litt på g-punktet, litt over snittet i størrelsen. Tenkte kanskje jeg burde prøve med en g-punkts vibrator eller noe i den dur, men det har jeg prøvd tidligere, og det blir så mye på en gang at det ikke blir deilig på en måte. 

Anonymkode: 6af68...901

Har det som deg, det renner og blir ofte ganske vått. Får det oftest når mannen er inni meg og jeg stimulerer klitoris samtidig. 

Anonymkode: a0b6a...3b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har det som deg, det renner og blir ofte ganske vått. Får det oftest når mannen er inni meg og jeg stimulerer klitoris samtidig. 

Anonymkode: a0b6a...3b4

Sånn er det her og

AnonymBruker
Skrevet

Spruter i stråler, deilig, men ikke orgasme. Skjer ved hard og intens fingring. 

Anonymkode: 92ec5...785

Skrevet

Litt som en dusj, stråler som sprer seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo av trykk på urinblæren, så det er jo ufrivillig pissing.

Anonymkode: 2f13b...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...