AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg liker godt lys lilla, beige, sølv og gull farger. lys rosa, lyse farger generelt. Liker ikke knallrødt og sterke mørke farger. Hvilke farger liker du? Har på meg en lyse rosa farge nå. Anonymkode: 74de6...ec3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Jeg går imot strømmen og sier at jeg liker litt sterke farger. Kongeblå, turkis og magneta, men også pastell farger. Anonymkode: ee36a...6af 1
GammelKaktus Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 (endret) Relativt tradisjonelle farger egentlig, mørkere rosa farger liker jeg. Absolutt ikke rødt, verken på lepper eller negler, liker ikke den fargen der. Føler det blir så vulgært på en måte... Men altså har sett et par unge vakre kvinner som passer det altså, men forbinder det med husmødre som prøver for hardt.. Når jeg var yngre så gikk det mye i svart og lilla. 😄 Endret 1. mai 2021 av FrøkenMånestråle
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Rød, burgunder/vinrød, mørkerosa, oransje og lilla er farger jeg liker på neglelakk. Anonymkode: 2284b...2c8 2
Egirl Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Liker nøytrale/pastel farger. Har ofte hvite, lys rosa eller beige. Nå har jeg mint fargede. Er ikke så glad i mørkere farger, synes ikke det er noe pent på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Hel hvitt, eller med perlemor. Knall rød, eller dyp burgunder (høst-vinter). Orange, men den er gjerne forbehold ferie i varmen. Nude i alle nyanser, gjerne med perlemor - har et konservativt yrke, så er mest dette det går i. Anonymkode: 622bd...0d1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Alt, unntatt neon-farger. Anonymkode: aabe6...ad4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Liker at de er "nude" altså penere enn mine virkelige negler men at fargen er nøytral lys beige, grå, rosa. Anonymkode: a9955...74c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Blått, lilla, rødt, grønt. Liker ikke så godt beige eller lys rosa. Kan fint bruke knæsj farger. Anonymkode: 72665...86e 1
skreppamedleppa Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Jeg kan godt bruke farger som oppleves som knalle, da også neon.. kommer an på antrekket og årstid. Lilla, grønt, blå, gul, turkis, begunder.. Tror egentlig jeg både har og bruker de meste både i pastellfarger og i knall farger foruten om beige og nude.
Macaron Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Bruker mest en som er mørkebrun og en som er mørkeblå/midnattsblå. Og en dyp lilla med shimmer. Har også en dus rosa og en bringebærrød.
Peanut Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Ikke neonfarger, eller særlig mye forskjellige farger. Ellers liker jeg alle slags farger som passer til meg ^^,
Gjest TheCatLady Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Jeg liker godt rosafarger, men kanskje ikke de helt bleke eller pastell. Liker også blått, blågrønne farger, lilla og gjerne mørke farger i burgunder. Jeg liker også godt de som gir litt ulike teksturer eller glitter.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2021 #14 Skrevet 4. mai 2021 Liker de fleste farger, unntatt neon og pastell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå