AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #41 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror du trenger psykisk behandling uavhengig om du opererer eller ikke. Anonymkode: 682a5...e14 Det er absolutt ikke noe galt med psyken min. Jeg har faktisk en ganske lang/stor nese som ikke passer til resten av ansiktet mitt. Nå er den bare blitt enda verre grunnet kulen som kom. Anonymkode: 8d57c...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #42 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ehm ja.. basert på dine forklaringer her så jeg for meg en maltraktert nese ala elefantsnabel.. Beklager, men her har du faktisk en dritfin nese, altså stor operasjon for å fikse dette? Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg kan ikke se noe galt her for å være ærlig! Anonymkode: a152b...960 Her har jeg et annet dårlig bilde (fordi jeg ikke vil bli gjenkjent) av hvordan den ser ut ovenfra. Den er lang, smal og tynn. Forestill deg nå at det har kommet en hump oppå der. Anonymkode: 8d57c...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #43 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er absolutt ikke noe galt med psyken min. Jeg har faktisk en ganske lang/stor nese som ikke passer til resten av ansiktet mitt. Nå er den bare blitt enda verre grunnet kulen som kom. Anonymkode: 8d57c...366 Gi det tid og se om ikke kulen roer seg når den har fått litt tid. Det bildet du viste så var nesa di veldig fin, gi kulen tid og så kan du oppsøke kirurgen igjen og se? Anonymkode: a152b...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #44 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg kommer nok til å utføre operasjonen innen ett års tid. Muligens kan jeg legge ut mye bedre før og etter bilder her da. Anonymkode: 8d57c...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #45 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere angrer seg etter operasjonen: De opplever at nesen ikke passer til ansiktet. Husk også at for å fjerne en hump som er på nesebeinet foran på nesen, så skjærer de bort noe slik at nesen mister den spisse toppen/vinkelen og nesen vil da bli flat og bredere på det punktet (altså sett forfra). Tenk på et fjell der fjelltoppen er det av nesebenet som du ser forfra. Skjærer du av toppen så blir denne flaten mye bredere. Anonymkode: e3895...e1a Det er ikke slik det fungerer. Nesebeinet slipes til. Det kuttes ikke av som en fjelltopp. Anonymkode: 490e1...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #46 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kommer nok til å utføre operasjonen innen ett års tid. Muligens kan jeg legge ut mye bedre før og etter bilder her da. Anonymkode: 8d57c...366 Gjør det dersom det er så viktig for deg, men vit at den ser helt fin ut her men klart, det er ditt ansikt og din nese som du ser hver dag, du skal kunne se på deg selv og ikke bli lei deg, og dette er noe du har tenkt på siden du var 12. Men du, den kulen, den roer seg nok, bare ta masse bilder nå så du selv kan følge med. Anonymkode: a152b...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #47 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke slik det fungerer. Nesebeinet slipes til. Det kuttes ikke av som en fjelltopp. Anonymkode: 490e1...8f6 Jeg leste her på KG i en tråd om en som hadde tatt neseoperasjon og hen fortalte at nesen ble kuttet rett av som en fjelltopp jo. Kirurgen hadde sagt at det ikke gikk an på hens nese å slipe til slik at det ble en spissere vinkel på toppen slik du skriver. Anonymkode: e3895...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #48 Del Skrevet 1. mai 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er absolutt ikke noe galt med psyken min. Jeg har faktisk en ganske lang/stor nese som ikke passer til resten av ansiktet mitt. Nå er den bare blitt enda verre grunnet kulen som kom. Anonymkode: 8d57c...366 Jada. Og jeg er absolutt ikke alkoholiker, jeg drikker bare en halv liter vodka om dagen. Anonymkode: 682a5...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. mai 2021 #49 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Apropos sannsynligheter, som du virker lite flink med (jfr ditt spm), har du tenkt på at sannsynligheten for at nesen din er stygg er mye mindre enn du tror? Eller kanskje er den ditt eneste særpreg i et ellers kjedelig/gjennomsnittlig ansikt? Kanskje mister du ditt særpreg? De beste TV-ansiktene er ikke de perfekte, for de er kjedelige, det er ansikter med ett eller annet ved seg som folk husker. Hva hadde Hitler vært uten barten osv. Ok, dårlig eksempel, men du skjønner hva jeg mener. Jeg støtter AB her. Å operere nese kan fjerne særpreget ditt. Hun som spilte Baby i Dirty Dansing ødela karrieren sin ved å operere nesen. Hun hadde jo ikke en stygg nese fra før, den ga henne særpreg. Hadde hun ikke vært pen, ville hun aldri fått den rollen. Ut fra din beskrivelse, så kan jeg tenke meg at nesen din ligner hennes «førnese». Kan det stemme? https://www.kk.no/mote/jennifer-grey-55---jeg-gikk-inn-i-operasjonssalen-som-en-stjerne-men-kom-ut-anonym/67805065 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #50 Del Skrevet 1. mai 2021 Hulderen skrev (1 minutt siden): Jeg støtter AB her. Å operere nese kan fjerne særpreget ditt. Hun som spilte Baby i Dirty Dansing ødela karrieren sin ved å operere nesen. Hun hadde jo ikke en stygg nese fra før, den ga henne særpreg. Hadde hun ikke vært pen, ville hun aldri fått den rollen. Ut fra din beskrivelse, så kan jeg tenke meg at nesen din ligner hennes «førnese». Kan det stemme? https://www.kk.no/mote/jennifer-grey-55---jeg-gikk-inn-i-operasjonssalen-som-en-stjerne-men-kom-ut-anonym/67805065 Ts la ut bilde av nesa si.. jeg synes den ser ut som den tilhører et modellansikt, for å være ærlig Anonymkode: a152b...960 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #51 Del Skrevet 1. mai 2021 TS, du bekymrer deg for mye. Om nesa di. Om narkose. Ikke operer nesa di, den er garantert fin som den er. Den fungerer som den skal også - og det er har du ingen garanti for at den fortsetter å gjøre etter en neseoperasjon. Så kan du bekymre deg for det og. Nei altså; først skal du komme deg ut i verden, glemme bekymringene dine og konsentrer deg om å bygge opp selvtilliten din i stedet. Anonymkode: 0976b...07c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #52 Del Skrevet 1. mai 2021 Herregud TS, etter å ha lest om nesa di trodde jeg den så helt jævlig ut, men her legger du ut et bilde av en nese mange drømmer om !! Jo, det er psyken din det er noe galt med, sitter kun i dit eget hode og kun du som ser at noe er feil med den nesa du har. Anonymkode: 971ac...677 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #53 Del Skrevet 1. mai 2021 Hulderen skrev (23 minutter siden): Jeg støtter AB her. Å operere nese kan fjerne særpreget ditt. Hun som spilte Baby i Dirty Dansing ødela karrieren sin ved å operere nesen. Hun hadde jo ikke en stygg nese fra før, den ga henne særpreg. Hadde hun ikke vært pen, ville hun aldri fått den rollen. Ut fra din beskrivelse, så kan jeg tenke meg at nesen din ligner hennes «førnese». Kan det stemme? https://www.kk.no/mote/jennifer-grey-55---jeg-gikk-inn-i-operasjonssalen-som-en-stjerne-men-kom-ut-anonym/67805065 Ja det kan stemme litt bortsett fra at min ser verre ut enn det hennes gjorde før. Anonymkode: 8d57c...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #54 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her har jeg et annet dårlig bilde (fordi jeg ikke vil bli gjenkjent) av hvordan den ser ut ovenfra. Den er lang, smal og tynn. Forestill deg nå at det har kommet en hump oppå der. Anonymkode: 8d57c...366 Helt ærlig så ser den litt lang ut her ja, men hva så? Er du sikker på at dette ikke var et litt uheldig bilde også? Syns uansett du ikke burde ta operasjon, den kan kollapse slik min gjorde. Jeg angrer for at jeg køddet til nesa mi Anonymkode: 86a37...869 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #55 Del Skrevet 1. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ehm ja.. basert på dine forklaringer her så jeg for meg en maltraktert nese ala elefantsnabel.. Beklager, men her har du faktisk en dritfin nese, altså stor operasjon for å fikse dette? Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg kan ikke se noe galt her for å være ærlig! Anonymkode: a152b...960 Enig, nesen er fin og passer til en dame som godt kunne blitt mor til mine barn. (Selv om det frister å si det motsatte i tilfelle det kun var komplimenter TS fisket etter her) Anonymkode: f5d48...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #56 Del Skrevet 1. mai 2021 "The risk of dying in the operating theatre under anaesthetic is extremely small. For a healthy person having planned surgery, around 1 person may die for every 100,000 general anaesthetics given. Brain damage as a result of having an anaesthetic is so rare that the risk has not been put into numbers" Anonymkode: 0dba9...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #57 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt ærlig så ser den litt lang ut her ja, men hva så? Er du sikker på at dette ikke var et litt uheldig bilde også? Syns uansett du ikke burde ta operasjon, den kan kollapse slik min gjorde. Jeg angrer for at jeg køddet til nesa mi Anonymkode: 86a37...869 Det var kanskje et uheldig bilde men så tenker jeg at om nesen min hadde vært fin fra før så hadde det ikke blitt noen uheldige bilder heller. Iallfall ikke så uheldige. Anonymkode: 8d57c...366 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #58 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud TS, etter å ha lest om nesa di trodde jeg den så helt jævlig ut, men her legger du ut et bilde av en nese mange drømmer om !! Jo, det er psyken din det er noe galt med, sitter kun i dit eget hode og kun du som ser at noe er feil med den nesa du har. Anonymkode: 971ac...677 Men nå ser den til og med verre ut enn på disse bildene grunnet kulen som har kommet for en uke siden etter et uhell. Men takk uansett. Anonymkode: 8d57c...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #59 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig, nesen er fin og passer til en dame som godt kunne blitt mor til mine barn. (Selv om det frister å si det motsatte i tilfelle det kun var komplimenter TS fisket etter her) Anonymkode: f5d48...6ee Jeg fisket absolutt ikke etter komplimenter, jeg trodde jeg skulle få mye stygt her etter disse bildene jeg la ut. Det blir uansett operasjon om ett års tid selv om det er den største frykten jeg kan utsette meg for. Anonymkode: 8d57c...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #60 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var kanskje et uheldig bilde men så tenker jeg at om nesen min hadde vært fin fra før så hadde det ikke blitt noen uheldige bilder heller. Iallfall ikke så uheldige. Anonymkode: 8d57c...366 Kanskje ikke men du har ikke den verste nesa jeg har sett.. Hvem klinikk skal du til om jeg får spørre? Husk at hvis du skal ta skrittet å gjøre det så velg en seriøs klinikk og dyktig kirurg. Jeg gjorde den tabben og valgte feil og nesa kollapset kort tid etter operasjon. Er fortsatt litt blå og hoven rundt øynene ennå. Anonymkode: 86a37...869 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå