Gå til innhold

Vil gi barna mine det beste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to barn, har økonomi og ønske om ett tredje barn. Men er usikker på hva som er best for de to jeg har. Med to barn vil vi ha romslig økonomi, da kan vi hjelpe med feks førerkort og vi kan være kausjonister når de skal på boligmarkedet. Med ett tredje er jeg usikker, det blir vertfall strammere økonomisk. Så er det vel mer slitsomt med tre, jeg må jo tenke på at jeg skal ha oveskudd til alle tre også.

Jeg er veldig i stuss på hva som er best for de barna jeg har, enda en søsken eller romsligere økonomi? Hva tenker dere? :)

Anonymkode: 7f847...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søsken. Så lenge de får det de trenger, og det høres det ut som de gjør. Penger kan de tjene selv, søsken er det bare du som kan gi dem.

Anonymkode: c6c06...d47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stoppet på to personlig. Det har på mange måter blitt dyrere å ha barn og jeg hadde foretrukket å ha det litt romslig økonomisk. Dessuten vet man hva man har og ikke hva man får, det handler ikke bare om at det kan bli slitsomt. Orker du for eksempel å bli alene med tre barn? Hva om tredje barnet trenger ekstra oppfølging, føler dere at dere har overskudd og økonomi til det? 

Anonymkode: cc56a...f00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Penger er viktigst. 

Anonymkode: db9df...4df

AnonymBruker
Skrevet

Vi stoppet på to på grunn av det du sier. Altså vi hadde greid oss med 3, men det hadde blitt kjipere ferier, mat, julegaver, biler etc. litt luksusdyr må man få lov til å være😄

Anonymkode: 60ecc...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...