AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Er vel et begrep som oftere beskriver menn, men hører også stadig menn bruke det om kvinner. Hvilken egenskaper tillegger det kvinnnen? Anonymkode: f7ea5...d7d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Bruker det ikke om kvinner. Det betyr vel mannlighet. Anonymkode: 090c4...5cc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Ingen som vet? Ser det er brukt flere steder, feks i en artikkel «unge, virile, våryre kvinner». «Viril og fruktbar kvinne». «Hun var vill og viril». Anonymkode: f7ea5...d7d
Fioljenta Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Viril kommer jo av mann på latinsk. Og betyr potent eller noe sånt. En viril kvinne forbinder jeg med en som er full av energi og får ting til å skje. Handlekraftig kvinnfolk som vet hva hun vil og får andre med seg. .... men vet ikke om det er det som er den egentlig betydningen. 🙄
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Fioljenta skrev (3 minutter siden): Viril kommer jo av mann på latinsk. Og betyr potent eller noe sånt. En viril kvinne forbinder jeg med en som er full av energi og får ting til å skje. Handlekraftig kvinnfolk som vet hva hun vil og får andre med seg. .... men vet ikke om det er det som er den egentlig betydningen. 🙄 Jeg tenker også slik som deg, men ble litt usikker da jeg ofte ser det i seksuell kontekst. Anonymkode: f7ea5...d7d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Viriliering er en tiltand hvor en kvinne utvikler egenkaper knyttet til mannlige hormoner (androgener). Anonymkode: 1e446...b84
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Jeg tenker på en kvinne som er lysten på livet, som gjerne er aktiv og kan vætr litt vill seksuelt. Anonymkode: e7b9e...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå