AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Noen som bruker sånne stay-ups strømper i stedet for strømpebukser? Hva er erfaringene? Anonymkode: 6c237...adb
Jentegutt Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 (endret) Liker bedre å bruke stay-ups, slipper at strømpebukse siger ned.Får jeg en rakne kaster jeg bare en strømpe og har en i reserve Stort sett går jeg uten strømper/sokker men føler meg litt extra sexy med stay ups Endret 1. mai 2021 av jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 jentegutt skrev (12 timer siden): slipper at strømpebukse siger ned. Kvalitetsstrømpebukser i riktig størrelse siger aldri. Anonymkode: 0ed0d...3b6
Jentegutt Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kvalitetsstrømpebukser i riktig størrelse siger aldri. Anonymkode: 0ed0d...3b6 kjøper bare kvalitet hos strømpe damen i Bergen, min erfaring er at stay-ups gir bedre komfort.Selv om strømpebukser er av god kvalitet er det litt sig☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå