Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer bare ikke slutte å fantasere om en kollega av meg... han er 23 og jeg er 37!!!!! Det er jo helt skammelig og tåpelig, men han er bare så vanvittig flott- jeg kjenner at hele kroppen nesten klapper sammen når vi står nærme hvernandre. Jeg tør nesten ikke se han i øynene når vi snakker, og jeg blir helt håpløs rundt han. Han er høy og kraftig- med en utrolig personlighet.  Og han trodde jeg vsr 27 år- da var jeg helt solgt.Det værste er at jeg er relativt godt gift med to barn. Dette er jo helt 40 års krise....

Anonymkode: bed0a...9e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tre ord: Ta deg sammen.

Anonymkode: c6e92...a5b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så du er interresert i en som nesten akkurat har blitt ferdig med vgs, og du er 37 år?

Anonymkode: 44196...3d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Og han trodde jeg vsr 27 år- da var jeg helt solgt

Hvordan kom dere inn på det?

Anonymkode: c4064...18c

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis går det over etterhvert. Du har jo selvinnsikt nok til å se at dette ikke ville fungere ser jeg. Det er en fasinasjon og når den går over vil du mest sannsynlig tenke, hva i huleste gikk av meg. Har opplevd lignende da jeg hadde vært gift i mange år, men med en jevnaldrende. Holdt heldigvis avstand. Etterpå lurte jeg bare på hva i alle dager jeg egentlig likte ved han 😂

Anonymkode: 66e49...c32

• Liker 2
Skrevet

Vel, det er jo aldri så galt med å invitere han på kaffe eller et/2glass rødvin. Du kan jo flørte litt uten at det skjer noe mer, om det skulle skjedd så gjør det ikke noe, alder har heller ikke noe å si. Og nei du er ikke tåpelig og ingen følelser er skammelig

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, han er bare barnet!

Anonymkode: f2b1d...852

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...