AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hva er sansynlig å forvente av et bryllup i juni i henhold til koronarestriksjonene? Hvor mange tror dere det blir lov til å være? Jeg synes det er vanskelig å finne info om dette. Bryllupet skal finne sted i Tønsberg kommune Anonymkode: 7a242...49d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Sannsynligvis blir det en begrensning. Kanskje du kan ha 50 gjester men jeg ville ha satset på halvparten. Anonymkode: a0477...5f4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Vanskelig å vite vi gifter oss i slutten av mai og har enda ikke peiling på hvor mange gjester vi kan ha. Jeg tror 50 er svært optimistisk, men vanskelig å si. Anonymkode: aae29...9ac
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Det er umulig å vite enda. Alt kan snu seg, når vi er i en pandemi. Jeg skal i bryllup i juli, der jeg er blant topp 20 pga slektskap, men jeg er glad det ikke er jeg som skal planlegge bryllup ut fra dagens situasjon der alt kan endres fort. Du må bare se det an. Jeg ville laget lister nå der dere blir enige med hverandre som par over hvem som er blant deres topp 2,5,10,20,30,40,50 ogsåvidere-antall gjester. Kanskje ringe sentralbordet i kommunen det gjelder og be om å få snakke med kommuneoverlegen? Vi på KG synser bare. Anonymkode: d6a26...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 Vil tro ganske sikkert at dere kan være 20 stk utendørs. Kanskje også inne om ting letter litt. Jeg skal gifte meg i slutten av mai, og vi har sjekket med kommunen at vi kan være 20 stk utendørs med tak (men ikke i telt med vegger). Mange steder i landet kommer også fullvaksinerte, de som har hatt korona de siste 6 mnd og de som har tatt første vaksinedose for mer enn 3 uker siden som bonusgjester. Det vil si at de kan komme i tillegg til det antallet av gjester som er lov. Men sjekk hjemmesiden til kommunen din ang dette. I min kommune gjelder ikke denne regelen. Anonymkode: a913f...379
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 Det kommer an på når i juni, men jeg tror det er lite sannsynlig at vi har kommet lenger enn til trinn 2 i gjenåpningsplan. Trinn 2 innebærer inntil 20 gjester i private arrangementer i leid lokale, uavhengig om det er inne eller ute. Anonymkode: 7cecf...ca8
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 Ikke sjans. Sikkert ikke lov til å bære mer enn max 10 gjester. Vent til høsten
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Peonjenta skrev (20 timer siden): Ikke sjans. Sikkert ikke lov til å bære mer enn max 10 gjester. Vent til høsten Eller ha et lite bryllup på dagen man planla Anonymkode: aae29...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå