Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Alle rundt meg er etablerte og har det godt. Jeg tenker bare på det faktum at jeg nok kommer til å bli alene.. Er 34 år gammel, og føler meg for gammel til å gå ut med stor energi og finne noen. Er for sliten.. allerede vært gjennom et tøft brudd, og lever fortsatt litt i fortiden hvor jeg er litt bitter på at akkurat jeg valgte denne personen og at det kun var meg i vennegjengen som ikke klarte å skape meg et liv. 

Har jobb, gode venner, gode kollegaer, god familie og en leilighet i byen.. så burde klare å fokusere på det jeg har. 

Tror dere det kommer bedre dager? Er det noen som har hatt det slik, men plutselig fått et godt liv? 

Anonymkode: f352c...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo alt for å ha et godt liv. Du mangler en partner. Slutt å fokusere så mye på den ene tingen du mangler for da blir det vanskeligere å finne noen. Og da kommer du bare til å ta til takke. Du klarer deg jo flott nå🥰

• Liker 1
Skrevet

Det kommer definitivt bedre dager. Om det betyr at du finner en å dele livet med, eller at du klarer å glede deg over det du har. 

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Handler vel mer om å skape seg et godt liv enn at det kommer rekende på ei fjøl av seg selv. 

Tror definitivt det kommer bedre dager. Du har vært gjennom et tøft brudd, du er desillusjinert over det livet ikke har blitt enda. Det er naturlig å kjenne litt sorg og antipati. 

Og så etter hvert er det på tide å gå etter det du ønsker. Jobbe på for seg selv! Alder er en følelse. 34 er ungt!

Skrevet

Jeg leser det som at du ikke føler du har verdi uten annerkjennelse fra en mann.

Hva ville du tenkt hvis du var din egen venn og hørte dette innlegget? 

Skrevet

Ikke sammenlign dine tunge dager med andres fasade.

Om få år kommer skilsmissene rundt deg. Da kan du være den venninna som allerede er kommet deg gjennom sorgen og ut på andre sida til et nytt liv.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Så snille dere er alle sammen, tusen takk ❤ Jeg er så redd for å bli alene, er nok det som tærer mest.

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Så snille dere er alle sammen, tusen takk ❤ Jeg er så redd for å bli alene, er nok det som tærer mest.

Frykten for å bli alene er veldig vanlig og naturlig. Det betyr mye for deg, så klart du tenker på det. Det paradoksale er dog at noen ganger kan slike grublerier ta så mye energi at det blir en selvoppfyllende profeti. Du frykter det så mye, bruker så mye tid, oppfører deg i møte med nye relasjoner på en måte som ikke er autentisk fordi du frykter avvisning og til syvende og sist blir du alene. 

Kan du gjøre noe, etter hvert, for å gi slipp på frykten?  Bli din egen støttespiller og stole på at ting i større grad kommer til å ordne seg for deg, fordi du ser deg som et godt menneske. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en vanlig frykt å ha, men hvis du ikke ønsker å leve livet alene så er sjansen svært stor for at du finner noen (eller flere) i løpet av livet. Siden du er så urolig for dette akkurat nå så tenker jeg at det kanskje er fordi du har lyst på barn og føler at tiden renner fra deg? Bioteknologiloven har gjort det mulig for enslige å få hjelp til å bli gravid, så hvis du om noen år ikke har funnet noen å få barn med så kan du likevel realisere denne drømmen. Å få barn alene betyr IKKE at du er uinteressant på datingmarkedet. Jeg leser hyppig på kvinneguiden at kvinner blir uinteressante for menn hvis de er "gamle" eller er alenemødre. Dette er IKKE min erfaring i praksis. 

Du er bare 34 og har så mye mer igjen av livet å leve. Ta vare på den selv, og oppsøk det som gjør deg glad❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...