AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hei! Ser at selges ulike typer støttebelter som man kan bruke etter fødsel. Er det noen som har prøvd det, og hatt en god effekt av det?Eventuelt et merke å anbefale? Anonymkode: 2469f...8ba
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Det er et konstruert behov. Ingen trenger dette. Anonymkode: 7dbb6...bc2 1
Sandie Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Jeg kan anbefale Belly Bandit Bamboo. Brukte den etter keisersnitt. Synes den var utrolig behagelig å gå med. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et konstruert behov. Ingen trenger dette. Anonymkode: 7dbb6...bc2 Det er jo ikke det når sykehuset anbefaler at man ligger mye på magen for at livmoren skal trekke seg sammen? (Noe som er umulig med de monsterpuppene man får) Anonymkode: 86858...2b4 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke det når sykehuset anbefaler at man ligger mye på magen for at livmoren skal trekke seg sammen? (Noe som er umulig med de monsterpuppene man får) Anonymkode: 86858...2b4 Haha, dette! Jeg hadde gledet meg så til å ligge på magen etter fødselen, men fikk jo gigastore, lekkende, harde beist av noen pupper som gjorde det helt umulig i ukesvis etter fødselen 😂😂 Anonymkode: 9b092...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo ikke det når sykehuset anbefaler at man ligger mye på magen for at livmoren skal trekke seg sammen? (Noe som er umulig med de monsterpuppene man får) Anonymkode: 86858...2b4 Ekke kødd engang. Jordmødrene på sykehuset sa jeg burde skynde meg å ligge på magen, for etterhvert ville det bli umulig. Anonymkode: a56f2...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå