AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Tenker da her inne på kg.. Anonymkode: 2fd1d...d09
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Kommer an på hva som står i meldingene. Om det bare er noe tull så sletter jeg.
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 De meldinger jeg får er seriøse så jeg svarer jo selvfølgelig. Litt takt og tone har jeg da tross alt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har bare fått personlig melding fra tre stykker i de årene jeg har vært her. To av dem var hyggelige så det ble en kortere "samtale" før det døde ut. Den tredje var fra en som bare ønsket å provosere på en lite hyggelig måte. Han fikk svar på tiltale og jeg hørte heldigvis ikke mer fra ham. Anonymkode: a4055...bbd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Nei. Jeg lukta lunta med en gang de to gangene jeg har fått mld her. Var fra samme person, med en stunds mellomrom. Nå tror jeg at jeg har gjort det sånn at man ikke kan melde meg. Er ikke interessert i private samtaler. Anonymkode: 08e99...37f
rouge noir Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Titta på inboksen nå, har svart på den ene meldingen jeg har fått (for fem år siden), så.. ja. Jeg svarer på 100 % av meldinger jeg får. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Jeg lukta lunta med en gang de to gangene jeg har fått mld her. Var fra samme person, med en stunds mellomrom. Nå tror jeg at jeg har gjort det sånn at man ikke kan melde meg. Er ikke interessert i private samtaler. Anonymkode: 08e99...37f Haha, vi har sikkert fått fra samme person. Anonymkode: 2fd1d...d09 2
Stoltskeiv Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Nei. De siste ukene har jeg blitt alt for dårlig til å svare på meldinger. Selv fra kjente. Jeg som hatet når folk ikke svarte. Jeg har dessverre blitt en av de 😕
CorvusCorax Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Kommer an på meldingen. Flere som opplever at noen ikke respekterer ens anonymitet? KG er ikke en datingside. 🤦♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå