Gå til innhold

Trodde ikke jeg likte sex før jeg møtte han, men han vil ikke ha meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rotet meg borti en fyr som ikke behandler meg så bra. Alt er helt fantastisk når vi er sammen, men han vil ha frihet og vil kun være med meg når det passer han.

Jeg har falt hardt for fyren. Skikkelig hardt. Jeg vet jeg må komme meg vekk, men klarer det ikke.

Jeg trodde virkelig ikke jeg likte sex eller k*k før jeg møtte han. Han er skikkelig stor og jeg elsker å suge han. Virkelig elsker det! Det gjør han og. Vi tenner på de samme tingene, utlever fantasier og har skikkelig bra sex. Kjemien i sengen er helt ut av denne verden, alt klaffer SÅ bra.

Jeg er så redd jeg aldri får oppleve dette igjen? 😢

Anonymkode: 503ee...311

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har rotet meg borti en fyr som ikke behandler meg så bra. Alt er helt fantastisk når vi er sammen, men han vil ha frihet og vil kun være med meg når det passer han.

Jeg har falt hardt for fyren. Skikkelig hardt. Jeg vet jeg må komme meg vekk, men klarer det ikke.

Jeg trodde virkelig ikke jeg likte sex eller k*k før jeg møtte han. Han er skikkelig stor og jeg elsker å suge han. Virkelig elsker det! Det gjør han og. Vi tenner på de samme tingene, utlever fantasier og har skikkelig bra sex. Kjemien i sengen er helt ut av denne verden, alt klaffer SÅ bra.

Jeg er så redd jeg aldri får oppleve dette igjen? 😢

Kan du ikke bare ha han som fuckfriend da? Til du finner en ny en som er like fantastisk og vil ha deg som kjæreste også :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare ha han som fuckfriend da? Til du finner en ny en som er like fantastisk og vil ha deg som kjæreste også :) 

Men vil hun bli like interessert i en som vil ha henne som kjæreste?

Det er lett å tro at det er kuken og kjemien som gjør det, men det kan like gjerne være det at han ikke er interessert, at han er uoppnåelig. 

Anonymkode: db606...6d6

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men vil hun bli like interessert i en som vil ha henne som kjæreste?

Det kan bare hun selv svare på :) 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er lett å tro at det er kuken og kjemien som gjør det, men det kan like gjerne være det at han ikke er interessert, at han er uoppnåelig. 

Ja det kan det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli lettere å komme deg over han når du innser at han mest sannsynlig har akkurat den samme kjemien med de andre jentene har ligger med. Noen menn er veldig gode til å skape en helt rå lidenskap og heit sex. Det hjalp meg å komme ut av en helt etter at jeg begynte på studier med to andre han hadde ligget med og de sa akkurat det samme. Helt insane sex og følte de hadde en helt unik kjemi osv osv. Så endte jeg opp med å skrive bacheloroppgave som omhandlet noe av dette og fant ut at det er ofte tilfellet etter å ha snakket med en haug av jenter og gutter.

Anonymkode: 9cd1a...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan bli lettere å komme deg over han når du innser at han mest sannsynlig har akkurat den samme kjemien med de andre jentene har ligger med. Noen menn er veldig gode til å skape en helt rå lidenskap og heit sex. Det hjalp meg å komme ut av en helt etter at jeg begynte på studier med to andre han hadde ligget med og de sa akkurat det samme. Helt insane sex og følte de hadde en helt unik kjemi osv osv. Så endte jeg opp med å skrive bacheloroppgave som omhandlet noe av dette og fant ut at det er ofte tilfellet etter å ha snakket med en haug av jenter og gutter.

Ut av en hekt** skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ut av en hekt** skulle det stå.

Freudian slip :fnise: 

Når man kommer ut av en hekt, er mannen ikke lengre en helt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Interessant. Fant du ut av hva det er som skaper denne kjemien? Jeg har lagt merke til det samme. I noen tilfeller dreide det seg om fysisk berøring, i andre tilfeller om blikk, felles var at de bekreftet den andre personen, fikk den personen til å føle seg sett og hørt. 

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme. Dog han behandler meg ikke stygt i mellom å jeg vet han liker meg. Jeg puler å håper det blir oss to etterhvert 🙈

Ser noen nevner kjemi og at noen menn er rå på å skape denne kjemien å jeg ser poenget... Men det har vært en connection mellom oss fra første blikk iallefall 🤔 Tror ikke han er uoppnåelig iallefall. 

Anonymkode: aa851...4e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Huff, dette får meg til å føle meg enda verre 😢

Men vi har en felles preferanse under sex som ikke er så vanlig. Han har ikke kunne gjort det han gjør med meg med noen andre før.

Jeg er jo så forelska, vondt at han ikke vil ha meg på samme måte.

ts

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 timer siden):

Men jeg er så forelska i han. Har avtalt flere andre dater, men jeg avlyser alltid. For jeg tenker på han HELE tiden 😢

ts

Skrevet

Du knytter sex til følelser. Det er jo greit, men da kan du ikke ha «fuck friends». 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (Akkurat nå):

Du knytter sex til følelser. Det er jo greit, men da kan du ikke ha «fuck friends». 

Men dette er ikke fuckfriends.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men dette er ikke fuckfriends.

ts

Nei, jeg vet😊Ville få frem at det er et elendig råd! Og at du må unngå det. 
Når du sier at du ikke trodde du likte sex før nå så handler det mye om forelskelse.

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 timer siden):

Et grusomt dårlig råd.

Hvordan skal hun koble av følelsene ved å forsterke dem, mener du? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, dette får meg til å føle meg enda verre 😢

Men vi har en felles preferanse under sex som ikke er så vanlig. Han har ikke kunne gjort det han gjør med meg med noen andre før.

Jeg er jo så forelska, vondt at han ikke vil ha meg på samme måte.

ts

Hvordan vet du at han ikke har gjort det med noen andre? Er det en veldig uvanlig greie, en fetish som wetsex eller lignende? Jeg spør fordi jeg vet at det er et kjent triks for menn å få jenter til å tro at de aldri har prøvd visse ting de tenner veldig på (dette er hovedsaklig for å få analsex at dette trikset er blitt foreslått på Reddit og andre steder).

Jenter liker å føle seg spesielle og ønsker gjerne å være den første og eneste som har gjort noe spesielt med den de liker.. Dessverre er det en manipulerende taktikk, men fy søren så effektiv... :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan vet du at han ikke har gjort det med noen andre? Er det en veldig uvanlig greie, en fetish som wetsex eller lignende? Jeg spør fordi jeg vet at det er et kjent triks for menn å få jenter til å tro at de aldri har prøvd visse ting de tenner veldig på (dette er hovedsaklig for å få analsex at dette trikset er blitt foreslått på Reddit og andre steder).

Jenter liker å føle seg spesielle og ønsker gjerne å være den første og eneste som har gjort noe spesielt med den de liker.. Dessverre er det en manipulerende taktikk, men fy søren så effektiv... :(

Dette blir bare verre og verre.

Jeg sitter her å gråter. Er helt KNUST. Han kommer jo til å skrive neste gang det passer for han, og jeg kommer til å springe ut døren 😢

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kvinn deg opp. Du vet det ikke er bra for deg. Ikke vet du om han ligger med andre heller. Dump han og finn en som vil ha hele deg, da blir sexen ENDA bedre også. Du må komme deg videre ellers blir du helt ødelagt den dagen han finner ei ny.

Anonymkode: 3857c...f18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette blir bare verre og verre.

Jeg sitter her å gråter. Er helt KNUST. Han kommer jo til å skrive neste gang det passer for han, og jeg kommer til å springe ut døren 😢

ts

Er du knust fordi du tror det jeg sier kan stemme i ditt tilfelle? Stol på intuisjonen din. Verken jeg eller noen andre her har innsikt i deres relasjon, men ettersom du får en dårlig følelse av det jeg skriver, mistenker jeg at intuisjonen din forteller deg noe. Ellers hadde du heller følt betrygget av å lese det jeg skrev hvis du følte innerst inne at det ikke stemmer for dere.

Tror du han holder på med andre også? Har han gitt noen indikasjon på at han kanskje ønsker noe mer med deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant. Fant du ut av hva det er som skaper denne kjemien? Jeg har lagt merke til det samme. I noen tilfeller dreide det seg om fysisk berøring, i andre tilfeller om blikk, felles var at de bekreftet den andre personen, fikk den personen til å føle seg sett og hørt. 

Det er definitivt mye i det at man føler seg så sett, så hørt og så begjært. Det forer egoet vårt med en fantastisk boost, noe som vi ofte mangler i hverdagen. Dess mer utsultet vi har vært på dette, dess hardere hekt vil vi mest sannsynlig få. Vi ønsker å tviholde på det som får oss til å føle oss bedre enn på lenge, og vi mister tak på realistetsoppfatningen av situasjonen.

I TS sitt tilfelle er det nok enda verre ettersom hun sier at han er den første hun har klart å virkelig nyte sex med. Da vil han automatisk bli satt på en høy pidestall, hvor man ser ham gjennom rosefargede briller og betatthet (jeg tror ofte at det er lyst og betatthet heller enn ordentlig forelskelse, men det er selvsagt ikke noe jeg kan vite med sikkerhet i dette tilfellet). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...