Gå til innhold

Barn som vokser opp med foreldre som ikke kan vise seg uten filter/plastisk kirurgi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan det i fremtiden blir for alle disse barna (særlig en del av bloggerbarna ) som har foreldre som benytter seg av mye plastisk kirurgi og ikke kan ta et bilde uten tunge filtre og redigering? Noen ser jo ikke ut som samme menneskene med alle filtrene, og noen har jo endret absolutt alt av naturlige ansiktstrekk gjennom fillers, sprøyter og kirurgi. Hvordan blir det for barna å se at de har de samme trekkene mor har operert/redigert bort?

Jeg tror det ville plantet en enorm usikkerhet i meg. Barn lar seg jo lett påvirke av foreldrene sine. Min mor hadde anoreksi og jeg var vel i midten av barneskolen da jeg utviklet det selv pga henne. Min far bidro til spiseforstyrrelsene med å snakke ned helt normalvektige kvinner. Jeg ble påvirket av små porsjoner, konstant fat shaming av folk over størrelse 34, at hun stod foran speilet og målte seg med fingrene sine rundt armer og lår osv.

Tror dere de kommer til å ende opp som foreldrene sine og gjøre det samme, eller vil de stå imot den tidligere generasjonen og gjøre opprør og gå tilbake til det naturlige?

Anonymkode: ed78e...a78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn og ungdom syntes jeg alle over 25 var gamle og stygge uansett, så tror ikke jeg ville tenkt noe over det. Det fantes jo plastisk kirurgi før også og da tenkte jeg ikke noe over det, annet enn at det måtte være kjipt å bli gammel. 

Anonymkode: 484cb...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...