Gå til innhold

Hvilke truser er best som gravid?

Niny

Anbefalte innlegg

Hei! 

Spørsmål fra en førstegangs gravid! Er straks 14 uker og magen har begynt å virkelig komme nå! Alle trusene jeg har er ubehagelige da de strammer sånn på magen. Bretter jeg kanten ned så få jeg en vond kant under magen som blir like ubehagelig.. 

Har prøvd å kjøpe en pakke mammatruser, men de er enn så lenge gigantiske!

Gjerne kom med tips til gode truser som ikke dekker hele magen, men som ikke strammer en plass 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte pierre robert sine hipstere med blondekant hele svangerskapet (bruker de også til vanlig), synes de var veldig stretchy og gode :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Likte best lave truser fra hm slik at de kom under magen men uten å stramme.

Anonymkode: 9e45a...7bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte bare helt vanlige enkle bomullstruser fra lindex eller cubus i en større størrelse enn normalt.

Anonymkode: 7d4b8...6b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gravidtrusene fra KappAhl , veldig gode i starten men opplever desverre at de krymper en del I vask..:/

Anonymkode: 675f3...889

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg brukte gravidtruser som var ekstra lavt skåret ned i en bue/hakk foran i første del av graviditeten. Helt på slutten byttet jeg til de kjempestore som går helt til toppen av magen, for da strammet de med nedskjæring. 

Anonymkode: 2ce1b...1be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til siste måneden likte jeg best myke og lave stringtruser i bomull eller i glatt sømløst stoff, som gikk under magen. Enkelte har veldig god stretch og  klemte derfor ikke inn i magen heller. Siste måneden var jeg GIGA og tror jeg brukte disse mammatrusene fra Lindex i Str XL. De holdt magen litt på plass og var myke og gode

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...