selma89 Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Jeg var på ultralyd i uke 6ish og ultralydjordmoren klarte ikke å finne noe, og de mistenker svangerskap utenfor livmoren. Jeg kjenner meg ikke igjen i symptombildet, jeg har hatt litt stikk her og der fordelt på begge sider av magen og i lysken, har lukt- og mataversjoner og kvalme, og mye øm i korsryggen og ømme pupper. Ikke hatt noe blødninger. Tenker jeg må ta blodprøver av HCG den kommende uken. Lurer på om noen her har opplevd svangerskap utenfor livmoren og hvordan det forløp seg hos deg? Endret 1. mai 2021 av selma89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Del Skrevet 1. mai 2021 Hei! Jeg var gravid utenfor livmoren. Merket de typiske graviditetssymptomene, men fikk ikke positiv test før jeg var 5-6 uker på vei. Jeg merket da smerter kun når jeg trente, aldri ellers. Opererte i uke 8-9 tror jeg.. smertene økte for hver uke. Anonymkode: 57a69...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg begynte å blø ca. en uke etter positiv test. Tok blodprøver hos legen som viste at hcg-nivået steg, men så ujevnt og sakte at det var tydelig at noe var galt. Fikk en del smerter i magen, ryggen og hoftene/låne noen uker etter det igjen. Symptomene på exu kan variere veldig. Hos meg ble hcg-nivået aldri høyere enn 300 (da ble jeg behandlet med metotrexat) og det kunne plutselig slutte å stige i et par uker før det fortsatte igjen, men hos andre stiger det som normalt. Men ikke ta sorgene på forskudd. Det kan jo hende at du har et normalt svangerskap som har utviklet seg litt sakte, men fortsatt innenfor normalen. Lykke til! Anonymkode: 629f9...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå