Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og han har en tendens til å se på andre kvinner når vi er ute. Vi er begge over 40. Jeg vet at det er normalt at en mann kan se litt på andre kvinner, men han kan noen ganger stirre en del. Han har gjort det mye mindre etter at jeg sa i fra om det. Så skjedde det noe jeg er litt usikker på.

For en tid siden var vi bortreist et sted (korona trygt) og det var 3 personer som vi så som han la merke til. En mann og dame rundt 40-50 åra og en jente i 25-30 års alderen. Vi, spesielt han, endte opp med å komme i overfladisk snakk med dem og de var veldig hyggelige og bodde på et sted i nærheten. De hadde aldri vært der før og var åpne for tips og kjæresten er kjent der og kunne si mye. Jeg hørte ikke hele samtalen han hadde med dem, så jeg vet ikke om de sa hvor de bodde. Dagen etter dro vi til et sted for å spise lunsj og de var der. Han gikk bort og hilste igjen og jeg merket etterpå at han så litt på hun jenta. 

så viste det seg at de bodde like ved. Så begynte jeg å lure på om det var derfor han skulle spise akkurat der. Han kommenterte dem og spurte meg hva jeg tror er relasjonen mellom de tre siden hun er så mye yngre og alene. så blåste det en del og han sa han kan dra når som helst, akkurat da han sa det la jeg merke til at de andre skulle gå, eller det så slik ut. Så kommer mannen og dama ned forbi oss for å gå tur rett i nærheten isteden. Plutselig sier kjæresten at han kan godt være litt lenger om jeg vil. Jeg vet ikke hvor hun jenta var da. Da kjente jeg litt ubehag så jeg sa jeg ville dra. Håpet han at hun skulle komme tilbake også?

Dagen etterpå ser vi de igjen og han mannen sier til oss «jeg sverger på at vi ikke forfølger dere» på tull. Men jeg begynte jo litt å lure. Kjæresten min hadde nemlig nevnt dette stedet for dem og tror han håpet at de skulle være der. Så går hun jenta litt bort fra de andre og kjæresten spør om vi skal gå tur et stykke bortenfor, dvs i nærheten av der hun går. Det var et fint område, men tilfeldig? Jeg sa nei til å gå da, vi gikk heller et annet sted, og så spurte han litt etterpå om jeg ville gå ned dit han først spurte om og se solnedgangen. Da var ikke hun der. 

Dagen etter skulle vi møte en venn av kjæresten og kjæresten sier han vil nevne det stedet vi skal til det paret+jenta om vi så de igjen. Det er et fint sted, men jeg syntes jo det var litt rart.. så jeg ble egentlig litt forvirra siden de jo er fremmede.

Senere skulle vi noe igjen og han hadde nevnt det for dem og de var der. Han skal gå bort og hilse og denne gangen ble jeg med. Han snakket mest med paret og jeg snakket med hun jenta. De var ivrige på forslag siden de ikke kjente området så godt. Veldig hyggelige mennesker altså. Men siden jeg sto der nevnte han ikke det stedet vi skulle til. Dette var siste gang vi så de. 

Men altså, hvis man skyver til side at kjæresten ville være hjelpsom (noe han alltid er) er oppførselen hans rar her? Eller legger jeg for mye i det? Eller kan det ha vært en kombinasjon av begge deler? Altså at han ville være hjelpsom men også likte å se på henne og derfor ville ha henne i nærheten? Vi så de 3-4 forskjellige dager

Anonymkode: 4325e...38d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han virker uansett utrolig slitsom.

Anonymkode: f7821...826

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er slitsomt sjalu, noe du er dårlig til å skjule. Ingenting av det du beskriver behøver å være mistenkelig, men du tolker og oppfører deg som det. Som nevnt over virker han slitsom og stressende på tur, men du virker håpløst sjalu, noe jeg ikke hadde orket.

Anonymkode: 4eef5...d16

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, du er slitsomt sjalu, noe du er dårlig til å skjule. Ingenting av det du beskriver behøver å være mistenkelig, men du tolker og oppfører deg som det. Som nevnt over virker han slitsom og stressende på tur, men du virker håpløst sjalu, noe jeg ikke hadde orket.

Anonymkode: 4eef5...d16

Takker for svar. Jeg er egentlig glad for at det kan bety hva du beskriver. Han har før begynt å gå fortere hvis vi går bak noen jenter på gata. Eller han har faktisk snudd seg for å se bedre en jente en gang vi tok bussen. Han skulle finne ut om hun hadde bh på seg. Men denne oppførselen har han sluttet med. Så jeg er nok veldig usikker når nå dette skjedde. 

Anonymkode: 4325e...38d

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et rovdyr som forsøker peile seg inn på byttet. Får skikkelig ekle vibber av det du skriver. Hadde ikke overrasket meg om han har hatt sex med ei jente som er blacka ut fra alkohol. 

Det er for øvrig ikke normalt å stalke pene, unge jenter. Menn vet at kvinner er levende vesener som ikke liker creepy, eldre menn. Men mer viktig enn det, de fleste menn har ikke behov for å stalke unge jenter og stirre på dem. 

Har du behov for å gå raskere om du ser kjekke menn på 20 år? Har du behov for å stirre om du ser en trent, ung mann på stranda? Nei, det er ikke normalt og de fleste stirrer ikke på andre

Anonymkode: 97b79...e47

• Liker 6
Skrevet

At kjæresten din åpenlyst kikker på andre damer når han er sammen med deg forstår jeg er slitsomt. Derimot fikk jeg ikke følelsen av at det ligger noe mer i at han snakket med denne gjengen enn at han er en ekstremt hjelpsom og omgjengelig fyr. Du høres sykelig sjalu ut, og han høres irriterende hjelpsom ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oppførselen hans var litt rar, enig med deg. Men vanskelig å si om det ble bare ' litt mye' i forhold til å søke kontakt med ukjente, eller om det hadde noe med hun jenta å gjøre. 

Anonymkode: c33f6...644

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høres ut som et rovdyr som forsøker peile seg inn på byttet. Får skikkelig ekle vibber av det du skriver. Hadde ikke overrasket meg om han har hatt sex med ei jente som er blacka ut fra alkohol. 

Det er for øvrig ikke normalt å stalke pene, unge jenter. Menn vet at kvinner er levende vesener som ikke liker creepy, eldre menn. Men mer viktig enn det, de fleste menn har ikke behov for å stalke unge jenter og stirre på dem. 

Har du behov for å gå raskere om du ser kjekke menn på 20 år? Har du behov for å stirre om du ser en trent, ung mann på stranda? Nei, det er ikke normalt og de fleste stirrer ikke på andre

Anonymkode: 97b79...e47

ENIG

Skrevet

Jenta? Var det ikke en kvinne på 25-30 års alderen?

Nei, det virker bare som typen din er ekstrovert og liker å bli kjent med nye mennesker. Hadde ikke reagert på noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
18 hours ago, AnonymBruker said:

Men altså, hvis man skyver til side at kjæresten ville være hjelpsom (noe han alltid er) er oppførselen hans rar her? Eller legger jeg for mye i det? Eller kan det ha vært en kombinasjon av begge deler? Altså at han ville være hjelpsom men også likte å se på henne og derfor ville ha henne i nærheten? Vi så de 3-4 forskjellige dager

Har du noen grunn til og være sjalu da? Har han vært utro mot deg før eller har dere problemer? Det viktigste I ett forhold er tillit og kjemi og god kommunikasjon.. stoler du ikke på han blir dette ett problem. Det er jo ingen her på kg som vet hvordan dere har det dere imellom og da blir det vanskelig og svare også. Du kan lese opp for han det du har skrivd her så kan han svare deg på spørsmålet som du lurer på.

Endret av Diamantdryss
Skrevet

Inviter dem på trekant/firkant eller si til han at du synes det er ubehagelig at han ser på

andre damer i nærheten av deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...