Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en i ca 6 måneder. I går satt vi å spiste sammen, da jeg plutselig får varsel opp på telefonen av at jenta han hadde før meg liker bildene mine. Hun likte to bilder, ett av meg og han og ett av meg. Han sier han avsluttet det da han traff meg, og ikke har hatt kontakt med hun siden. Syns dette var rimelig merkelig. Hvorfor gjør hun dette? 

Anonymkode: f19fb...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vær mange grunner:

Er glad på deres vegner, synes det var et fint bilde, sjalusi, vise at hun ikke er «redd» deg, er drita, prøver å forvirre deg, eier ikke sosiale antenner, trykt feil, vil bli venn med deg, liker utseendet ditt, er bifil, prøver å overbevise deg/dere at hun har kommet videre, har kommet videre, bryr seg ikke, prøver å få oppmerksomheten din/hans.. OSV! :) 

Er bare å ignorere om du ikke vil være venn med hun eller ha noe med henne å gjør!

• Liker 14
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Hun vil ha hans oppmerksomhet. Overse 😉 Skjer det igjen,ikke nevn det for han. Det er DET hun vil, - å bli et samtaleemne....for da dukker minnet om henne opp i tankene hans...en patetisk fremgangsmåte.. Bare blokker henne. ( det har  du full rett til 🤪)  Ikke gi henne noen rolle i forholdet og livet ditt 💪,,,,typisk dramaoppførsel på en passiv aggressiv måte....Ikke si du har blokkert henne heller....Hun er luft....om han spør( noen menn liker konkurranse kvinner imellom pga egoboost 😂),,,Lat som om du må tenke deg om noen sekunder for å huske hvem hun,,,le og si: Bente ja,,,henne hadde jeg glemt...( ikke forklar noe) , bytt samtaleemne STRAKS til noe helt annet !! 😉 Da jekkes han ned, og du vil fremstå så bra når han merker hun er null trussel for deg !  

Fortsetter han å bringe henne opp senere,,,,ville jeg revurdert hele mannen. Men han gjør nok ikke det,om han er seriøs. Temmelig pinlig for han også at FF lika bildene dine og hans....Så barnslig gjort ! 

Tar det som en selvfølge at han ikke driver og liker hennes bilder på Facebook! 

Endret av Skogsalv
Gjest Skogsalv
Skrevet
Skogsalv skrev (4 minutter siden):

Hun vil ha hans oppmerksomhet. Overse 😉 Skjer det igjen,ikke nevn det for han. Det er DET hun vil, - å bli et samtaleemne....for da dukker minnet om henne opp i tankene hans...en patetisk fremgangsmåte.. Bare blokker henne. ( det har  du full rett til 🤪)  Ikke gi henne noen rolle i forholdet og livet ditt 💪,,,,typisk dramaoppførsel på en passiv aggressiv måte....Ikke si du har blokkert henne heller....Hun er luft....om han spør( noen menn liker konkurranse kvinner imellom pga egoboost 😂),,,Lat som om du må tenke deg om noen sekunder for å huske hvem hun,,,le og si: Bente ja,,,henne hadde jeg glemt...( ikke forklar noe) , bytt samtaleemne STRAKS til noe helt annet !! 😉 Da jekkes han ned, og du vil fremstå så bra når han merker hun er null trussel for deg !  

Fortsetter han å bringe henne opp senere,,,,ville jeg revurdert hele mannen. Men han gjør nok ikke det,om han er seriøs. Temmelig pinlig for han også at FF lika bildene dine og hans....Så barnslig gjort ! 

Tar det som en selvfølge at han ikke driver og liker hennes bilder på Facebook! ( sjekk det før du blokkerer 😉)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært sammen med en i ca 6 måneder. I går satt vi å spiste sammen, da jeg plutselig får varsel opp på telefonen av at jenta han hadde før meg liker bildene mine. Hun likte to bilder, ett av meg og han og ett av meg. Han sier han avsluttet det da han traff meg, og ikke har hatt kontakt med hun siden. Syns dette var rimelig merkelig. Hvorfor gjør hun dette? 

Anonymkode: f19fb...1eb

Kjenner ei som alltid gjør slik, muligens for å markere at hun fremdeles finnes?

Anonymkode: 6ad1f...bd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ha trekant med dere. 

Anonymkode: 033c7...c38

AnonymBruker
Skrevet

Kansje hun egentlig bare er glad på deres vegne.

Anonymkode: c2271...c09

Skrevet

Ikke uvanlig å sjekke ut kjæresten til en gammel flamme på sosiale medier, det har vel de fleste av oss gjort. Uten at det trenger å bety noe mer enn at man er nysgjerrig.

Men å like to bilder, av en person man ikke har møtt engang, og dermed avsløre at man sitter og stalker.. veldig merkelig. Man trykker vel ikke feil to ganger heller.

Vet ikke hva hun vil oppnå med det jeg, vise at hun er glad på hans vegne, prøve å komme inn i livet deres som en venn eller bare få litt oppmerksomhet. Er vel ikke spesielt interessant, du får vente og se om hun gjør noen andre fremstøt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er to muligheter her.

1. Hun stalket deg og kom til å like et bilde ved uhell. Fordi det ville vært utrolig pinlig så liker hun et bilde til slik at du/dere skal tenke at det var med vilje. Av en eller annen grunn tenker ihvertfall jeg at det føles mindre pinlig. 

2. Hun skal minne han på at hun fortsatt finnes. 

Anonymkode: 9e6db...22c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er to muligheter her.

1. Hun stalket deg og kom til å like et bilde ved uhell. Fordi det ville vært utrolig pinlig så liker hun et bilde til slik at du/dere skal tenke at det var med vilje. Av en eller annen grunn tenker ihvertfall jeg at det føles mindre pinlig. 

2. Hun skal minne han på at hun fortsatt finnes. 

Anonymkode: 9e6db...22c

Har mest tro på de punktene her. Hun sender en ganske tydelig beskjed, hadde jeg vært deg ville jeg blokkert henne, og prøvd å finne ut om han du er med fortsatt møter henne, for det kan absolutt være sannsynlig. Husk at menn alltid vil si det du ønsker å høre, og om han kan få det beste av to verdener (ligge med deg samtidig som han ligger med henne) så vil han så klart prøve på det. 

Ville blokkert henne på sosiale medier eller gjort profilen privat. 

Anonymkode: 07f1d...8cc

AnonymBruker
Skrevet

Han holder noe skjult bak din rygg er nå min mening. 

Hvordan reagerer han når du sier at hun liker dine bilder? 

Anonymkode: 9cecb...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...