Idiot007 Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hei. Jeg lurer på hva dere ville gjort? Har en sjef jeg misliker, pgr av hun har utnyttet seg økonomisk/ dårlig behandlet noen av kollegaene mine + jeg har vært i en situasjon med henne som gjør at jeg ønsker og ta dette videre. Saken er det at det viser seg at sjefen min har sex med en kollega som er 25 år, hun er 45. Guttungen hun har sex med føler seg som sjef og sjefer rundt andre ansatte etter dette har startet. De blir borte over lengere tid på kontoret og det er en kjent sak i firmaet hva de driver med det. Sjefen har nektet andre kollegaer og være kjærester som skal jobbe sammen, lell om det er i en annen avdeling. Har dette vært en mann, hadde det vært #meetoo og benytte seg av yngre små jenter på denne måten. Jeg føler ikke at dette skal være lovlig, vurderer og ta det opp høyere i ledelsen. Jeg er ikke redd for å miste jobben etter slik hun har behandlet meg. Hva ville dere gjort? Er dette en grunn til at sjefen kan bli oppsagt? Det er sjefer over henne igjen. Dere er et stort firma. Dette skaper stor splittelse i personal gruppen og noen har tatt dette opp med henne, uten noen ting skjer. Ikke minst hadde denne "gutt ungen" nylig fått baby når dette forholdet startet, og de er fortsatt sammen med barnemor. Ønsker ikke ødelegge noe for han. Tar gjerne imot tips, hilsen en hevngjerrig ansatt 🤣
Idiot007 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2021 Idiot007 skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg lurer på hva dere ville gjort? Har en sjef jeg misliker, pgr av hun har utnyttet seg økonomisk/ dårlig behandlet noen av kollegaene mine + jeg har vært i en situasjon med henne som gjør at jeg ønsker og ta dette videre. Saken er det at det viser seg at sjefen min har sex med en kollega som er 25 år, hun er 45. Guttungen hun har sex med føler seg som sjef og sjefer rundt andre ansatte etter dette har startet. De blir borte over lengere tid på kontoret og det er en kjent sak i firmaet hva de driver med det. Sjefen har nektet andre kollegaer og være kjærester som skal jobbe sammen, lell om det er i en annen avdeling. Har dette vært en mann, hadde det vært #meetoo og benytte seg av yngre små jenter på denne måten. Jeg føler ikke at dette skal være lovlig, vurderer og ta det opp høyere i ledelsen. Jeg er ikke redd for å miste jobben etter slik hun har behandlet meg. Hva ville dere gjort? Er dette en grunn til at sjefen kan bli oppsagt? Det er sjefer over henne igjen. Dere er et stort firma. Dette skaper stor splittelse i personal gruppen og noen har tatt dette opp med henne, uten noen ting skjer. Ikke minst hadde denne "gutt ungen" nylig fått baby når dette forholdet startet, og de er fortsatt sammen med barnemor. Ønsker ikke ødelegge noe for han. Tar gjerne imot tips, hilsen en hevngjerrig ansatt 🤣 Ps. Kjæresten til denne gutten som har baby, vet ikke om dette forholdet de driver med
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Høres ut som du vet hva du ønsker å gjøre. Anonymkode: aab65...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Du føler det ikke skal være lovlig? Det høres ut som du bør bli politiker og komme deg inn på Stortinget. Anonymkode: 60de2...686 5
Gjest Råååsa Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Altså, dette blir slarv og ryktespredning. Jeg tror ikke du skal være så veldig sikker på at du ikke mister jobben om du går videre med dette.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Nei, det er ikke riktig av sjefen din. Hun er i en maktposisjon og utnytter dette til å ha sex med en som jobber for henne i tillegg til å være mye yngre enn henne. Ville forsøkt å finne en måte å ta dette videre på anonymt. Anonymkode: d44e2...ad7 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Er da fullt lovlig? Har selv ligget med eldre sjef på min tidligere arbeidsplass , tar mine egne avgjørelser. Anonymkode: 0b26b...c2a 2
Idiot007 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er da fullt lovlig? Har selv ligget med eldre sjef på min tidligere arbeidsplass , tar mine egne avgjørelser. Anonymkode: 0b26b...c2a Uansett jobb? Tillegg sex på arbeidsplass? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 22 minutter siden, Idiot007 said: Saken er det at det viser seg at sjefen min har sex med en kollega som er 25 år, hun er 45. Guttungen hun har sex 23 minutter siden, Idiot007 said: Har dette vært en mann, hadde det vært #meetoo og benytte seg av yngre små jenter på denne måten. ? Anonymkode: 1a855...84c 3
vikilLJA Skrevet 30. april 2021 #10 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er da fullt lovlig? Har selv ligget med eldre sjef på min tidligere arbeidsplass , tar mine egne avgjørelser. Anonymkode: 0b26b...c2a Det er ihvertfall dobbeltmoral her.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #11 Skrevet 30. april 2021 Jeg syns det ikke er innafor. Kanskje ta det opp med ledelsen og forklare de at du har vært usikker på hva du skal gjøre? Så får det bli opp til dem hva de gjør med dette Anonymkode: d5a00...36f
Hannah80 Skrevet 30. april 2021 #12 Skrevet 30. april 2021 Det er ikke ok. Selv om mannen hadde vært 60 år. 1
Idiot007 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes ikke det er innafor at sjefen og kollega går på kontor for sex i arbeidstid og den smarte begynner og før seg som sjef og gjøre hva han vil. I tillegg til dette, hansker jobben om og passe på barn/ ungdommer.. jeg tror det ville ristet i hele grunnmuren til topp sjefene om de har fått høre dette. Men om jeg ikke kommer noen vei, gidder jeg ikke starte med denne krigen Anonymkode:
Idiot007 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2021 Passer ikke under noen av alternativene 🤔 det handler jo om sex også 😉
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #16 Skrevet 30. april 2021 19 minutter siden, Idiot007 said: Passer ikke under noen av alternativene 🤔 det handler jo om sex også 😉 Du kunne plassert tråden i forumet som omhandler arbeidsliv. Eller forumet som handler om jus. Anonymkode: 1a855...84c 2
Silva Pluvialis Skrevet 30. april 2021 #17 Skrevet 30. april 2021 Er ikke dette misbruk av overmaktforhold? Da tenker jeg ikke på alder, men på at de har ulik maktposisjon på arbeidsplassen når en er kollega og en annen er sjef. Jeg tror ikke de som har høyere "posisjon" har lov til å ha sex med de som har "vanlig" stilling, spesielt ikke i arbeidstiden. Ville klaget det inn. 2
Idiot007 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #18 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kunne plassert tråden i forumet som omhandler arbeidsliv. Eller forumet som handler om jus. Anonymkode: 1a855...84c Hvordan skifter jeg? Er det for sent?
Diamantdryss Skrevet 30. april 2021 #19 Skrevet 30. april 2021 (endret) 295.Misbruk av overmaktsforhold og lignende Med fengsel inntil 6 år straffes den som skaffer seg eller en annen seksuell omgang, eller får noen til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv ved a) misbruk av stilling, avhengighetsforhold eller tillitsforhold, eller b) å utnytte noens psykiske lidelse eller psykiske utviklingshemming dersom forholdet ikke rammes av § 291, eller c) å utnytte en person under 18 år i en særlig sårbar livssituasjon. På samme måte straffes den som ved forhold som nevnt i første ledd bokstav a til c får noen til å ha seksuell omgang med hverandre. Kilde lovdata Endret 30. april 2021 av Diamantdryss 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #20 Skrevet 30. april 2021 Det sier en hel masse om henne som gammel kjerring i lederposisjon som må legge seg etter en 25 åring for å få seg noe. Det er kvalmt og veldig veldig upassende! Ikke bare at hun legger seg etter en som kunne vært sønnen hennes, men hun utnytter en ansatt. Anonymkode: 0cb65...a8a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå