Gjest Lille Solstråle Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Jeg skal være barnevakt for en liten gutt i Trondheim i helga. Foreldrene hans skal i et bryllup, og jeg skal passe på ham. Men nå, noen timer før jeg må avgårde til flyplassen, ringer moren og sier at hun gjerne vil at jeg skal ta med sønnen i kirken, hun vil at han skal se seremonien. Gutten er ikke to enda, men... Uansett, hun sier da at jeg bør ha med noe pent tøy til kirken. Jeg har litt noia for sånne situasjoner, og nå må jeg haste-finne ut hva jeg skal ha på meg! Og jeg har nettopp flyttet ut, og har ikke så mye klær her, og får ikke tid til å dra hjemom. Hvis gutten skriker mye, må jeg nesten trille ham tilbake til hotellet, derfor må jeg ha på noe som er litt praktisk. Derfor; går det greit å ha på et beige skjørt, en svart topp (ikke ermeløs, naturligvis) og en beige jakke over? Og svarte sko og strømper? Eller ser det da ut som jeg er kledd for begravelse?? Kan noen komme med tips litt raskt? Vil ikke dumme meg ut...
Vinterbrud-05 Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 (endret) Har du ikke en fin kjole da? Eller et mørkt skjørt og en fin bluse? Bare unngå å ha på et helhvitt antrekk, da det er kun bruden som skal være helhvit/lysbeige. ps: nå ser jeg at du hadde et antrekk, beklager. Leste ikke bra nok isted... Ja, jeg syns det antrekket du navnte er bra nok. Absolutt! Endret 2. september 2005 av Vinterbrud-05
Gjest Piper Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Høres kjempe fint ut. Men jeg forstår ikke hvorfor en toåring må få med seg en vielse, for det kan jo ikke akkurat vært det mest spennende for en toåring. Hadde gutten vært invitert med i bryllupet hadde det vært noe annet, men ikke bare for å få med seg selve viselse. Sikkert ikke så kjekt for brudeparet heller, at gjestene bare må ha med seg småbarna.
Peony Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Jeg synes det høres helt greit ut - du skal da tross alt bare være barnevakt i kirken...
vixen Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Finn et eller annet pent i skapet. Jeg hadde ikke begynt å stresse for å kjøpe meg noe nytt til anledningen... -viXen-
Søta Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Høres fint nok ut - men ikke praktisk kanskje med en liten gutt... Hvorfor ikke ei pen bukse??? Mange som kommer i dongri i kirka...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Det var betryggende å høre at noen kommer i dongeri i kirken! Da håper jeg mitt antrekk er noenlunde safe. Og ja- jeg syns det er helt tåpelig å ha med en så liten gutt i kirken, jeg tar ham med ut i sekundet han begynner å forstyrre seremonien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå