AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hvorfor? Jeg holder på meg en som er 29. Jeg er 39. Han sier han elsker kroppen min og spesielt musa. Den var visst så god. Kanskje bare noe han sier til alle? Jeg har både mammakropp (litt kraftig bygd, men ganske tynn/flat mage da) med strekkmerker og operasjonsarr, og bollemus. Små pupper. Hater både bollemusa, de små puppene og kroppen. Jeg forstår virkelig ikke hva yngre menn ser i meg. Ja, jeg har vært med flere yngre. De virker helt oppslukt. Vil treffes mer og mer. Nesten som jeg har fått litt bedre tro på meg selv. Kan noen forklare meg dette? Er det bare tull det dere sier? Hvorfor ikke finne seg ei yngre? Flottere? Anonymkode: abdf9...72e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Du svarer egentlig på spørsmålet ditt i det du skriver jf. Flertall og kortvarig. Ei venninne på 43 har snart pult 25 yngre menn (i alderen 24-30) og forstår fortsatt ikke at de: 1.Kun er interessert i sex. 2. De setter stor pris på å knulle ei dame som ikke krever kondom og som er ferdig med å få barn. 3 . Når de ikke ønsker noe seriøst med henne så blir hele relasjonen for deres del "no stress og no worries". Det kan ikke sammenlignes med at de dater en jevnaldrende dame på 28 år som de faktisk ønsker å imponere og ser for seg en fremtid med. Det gjelder ikke 100 av 100 yngre menn, men kanskje 95 av 100. Anonymkode: 6dabd...e50 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du svarer egentlig på spørsmålet ditt i det du skriver jf. Flertall og kortvarig. Ei venninne på 43 har snart pult 25 yngre menn (i alderen 24-30) og forstår fortsatt ikke at de: 1.Kun er interessert i sex. 2. De setter stor pris på å knulle ei dame som ikke krever kondom og som er ferdig med å få barn. 3 . Når de ikke ønsker noe seriøst med henne så blir hele relasjonen for deres del "no stress og no worries". Det kan ikke sammenlignes med at de dater en jevnaldrende dame på 28 år som de faktisk ønsker å imponere og ser for seg en fremtid med. Det gjelder ikke 100 av 100 yngre menn, men kanskje 95 av 100. Anonymkode: 6dabd...e50 Vil si dette er meget treffende! 👍 Anonymkode: 7c533...935 3
Gjest ABM Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du svarer egentlig på spørsmålet ditt i det du skriver jf. Flertall og kortvarig. Ei venninne på 43 har snart pult 25 yngre menn (i alderen 24-30) og forstår fortsatt ikke at de: 1.Kun er interessert i sex. 2. De setter stor pris på å knulle ei dame som ikke krever kondom og som er ferdig med å få barn. 3 . Når de ikke ønsker noe seriøst med henne så blir hele relasjonen for deres del "no stress og no worries". Det kan ikke sammenlignes med at de dater en jevnaldrende dame på 28 år som de faktisk ønsker å imponere og ser for seg en fremtid med. Det gjelder ikke 100 av 100 yngre menn, men kanskje 95 av 100. Anonymkode: 6dabd...e50 99
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 ABM skrev (17 minutter siden): 99 Det kommer jo helt an på dama. Det vil alltid finnes de på 38 som er mer attraktiv som kjæreste enn den jevne 28-åring, det er bare færre av de. Første ab har nok rett, 95% høres riktig ut. Anonymkode: 3dc32...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han sier han elsker kroppen min og spesielt musa. Kvinner må slutte å la seg overraske. Slutte å overtenke. Vær ærlige overfor dere selv. Se virkeligheten i øynene. Hilsen menn. Anonymkode: 1704a...234 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner må slutte å la seg overraske. Slutte å overtenke. Vær ærlige overfor dere selv. Se virkeligheten i øynene. Hilsen menn. Anonymkode: 1704a...234 Mennesker som generaliserer må ikke slutte med det. De må fortsette. På denne måten vet man hvem man bør unngå Anonymkode: 3dc32...cb4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mennesker som generaliserer må ikke slutte med det. De må fortsette. På denne måten vet man hvem man bør unngå Anonymkode: 3dc32...cb4 God morgen, sovet dårlig i natt? Anonymkode: 1704a...234
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor? Jeg holder på meg en som er 29. Jeg er 39. Han sier han elsker kroppen min og spesielt musa. Den var visst så god. Kanskje bare noe han sier til alle? Ja, om han bare er ute etter sex. Da sier menn det vi vil høre. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har både mammakropp (litt kraftig bygd, men ganske tynn/flat mage da) med strekkmerker og operasjonsarr, og bollemus. Små pupper. Hater både bollemusa, de små puppene og kroppen. Jeg forstår virkelig ikke hva yngre menn ser i meg. Ja, jeg har vært med flere yngre. De virker helt oppslukt. Vil treffes mer og mer. Nesten som jeg har fått litt bedre tro på meg selv. Det er jo positivt at du får tro på deg selv Du har god nok kropp som du har ❤️ AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan noen forklare meg dette? Er det bare tull det dere sier? Hvorfor ikke finne seg ei yngre? Flottere? Anonymkode: abdf9...72e Vil han ha forhold med deg da? Eller er det kun sex? Jeg har en som er yngre enn meg, men han ville ha forhold. Det finnes flust av yngre menn som vil ha forhold også, men mange vil også bare ha sex. Men ti år er jo ikke all verden i aldersspenn . Hadde det vært andre veien, ville ingen ha reagert en gang. Her jeg bor er det veldig vanlig i allefall at kvinner også er samme med yngre menn
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Ja, om han bare er ute etter sex. Da sier menn det vi vil høre. Jeg vet ikke om mange kvinner som vil høre, "jeg elsker kroppen din, spesielt musen din". Det er jo bare usjarmerende! Anonymkode: 3b35e...3ad 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke om mange kvinner som vil høre, "jeg elsker kroppen din, spesielt musen din". Det er jo bare usjarmerende! Anonymkode: 3b35e...3ad Ts likte det jo
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Ts likte det jo Ja, TS hevder, i den lille novellen sin, at det skjedde og at ha... hun likte det. Anonymkode: 3b35e...3ad
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke finne seg ei yngre? Flottere? 1. De færreste menn kan bare "finne seg ei dame". 2. Selv om de har seg med noen andre så er ikke det en grunn til ikke å ligge med deg. Her er det stor forskjell på menn og kvinner tror jeg. Menn sier gjerne ja takk til alle muligheter, jo flere jo bedre. 3. Det er vel deilig å ligge med deg? Anonymkode: 495c1...358
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Ikke tenk på hvorfor, fokuser heller på at du har en 10 år yngre fyr som vil ha deg i senga så du må jo se bra ut Anonymkode: 3b857...f61
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, TS hevder, i den lille novellen sin, at det skjedde og at ha... hun likte det. Anonymkode: 3b35e...3ad Great minds...osv. Anonymkode: 3dc32...cb4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): God morgen, sovet dårlig i natt? Anonymkode: 1704a...234 God morgen, menn Anonymkode: 3dc32...cb4
Gorgonzola Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du svarer egentlig på spørsmålet ditt i det du skriver jf. Flertall og kortvarig. Ei venninne på 43 har snart pult 25 yngre menn (i alderen 24-30) og forstår fortsatt ikke at de: 1.Kun er interessert i sex. 2. De setter stor pris på å knulle ei dame som ikke krever kondom og som er ferdig med å få barn. 3 . Når de ikke ønsker noe seriøst med henne så blir hele relasjonen for deres del "no stress og no worries". Det kan ikke sammenlignes med at de dater en jevnaldrende dame på 28 år som de faktisk ønsker å imponere og ser for seg en fremtid med. Det gjelder ikke 100 av 100 yngre menn, men kanskje 95 av 100. Anonymkode: 6dabd...e50 This👍 2
herzeleid Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 Hva som er tilfeller i akkurat denne relasjonen kan vi selvfølgelig ikke vite, men en vil nok finne at de aller fleste unge menn også tenner på eldre kvinner og at kvinner i (nesten) alle aldre vil ha et stort tilfang av unge menn som er interessert i sex, om en er tilgjengelig. Lettvint sex er veldig mye mindre tilgjengelig for menn enn kvinner, og terskelen for hvem en har det med blir gjerne deretter. Med det sagt tenker jeg det viktige her er hva TS ønsker og hvorvidt relasjonen kan gi dette.
Gjest Fnuggolina Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Gorgonzola skrev (6 minutter siden): This👍 Men asså, men trenger ikke peke på alder for å forklare dem sammenhengen når man møtes kun for sex. Det gjelder jo begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Hvor kan man som ung mann(23 år) møte eldre damer(40+)? Anonymkode: 20086...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå