Gå til innhold

Tips til "finere" joggebukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt poptrash buksene til Only i flere år, har mange like (svarte) sånne bukser. Er omtrent de eneste buksene jeg bruker ute av huset. Syntes det er så greit at de passer like godt til en fin bluse som til hettegenser🤷‍♀️ og i tillegg veldig behagelige.

Men har lyst på litt flere typer for å variere litt. Er det noen som har tips? :) Er ikke ute etter jeans, men bukser som føles som joggebukse som likevel ikke er det. Jeg er 26 år og bruker størrelse M i de buksene om det har noe å si.

Anonymkode: 05f86...09b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry men det finnes ikke, finere joggebukse er umulig

Anonymkode: 401a7...b0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe poptrash i flere farger? De er spesielle, det er ikke mange joggebukser som er så pene.

Anonymkode: 7cc4b...04d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har brukt poptrash buksene til Only i flere år, har mange like (svarte) sånne bukser. Er omtrent de eneste buksene jeg bruker ute av huset. Syntes det er så greit at de passer like godt til en fin bluse som til hettegenser🤷‍♀️ og i tillegg veldig behagelige.

Men har lyst på litt flere typer for å variere litt. Er det noen som har tips? :) Er ikke ute etter jeans, men bukser som føles som joggebukse som likevel ikke er det. Jeg er 26 år og bruker størrelse M i de buksene om det har noe å si.

jeg har kjøpt et par på Benetton, som ser dressy ut. En grå ankellang smal bukse, og en videre sort bukse med snøring i livet, men ellers dressy. De er er i solid men stretchy jersey, og er både fine og behagelige.

Anonymkode: 50b4a...124

Skrevet

Pop-trash er toppe bukser, men jeg hadde dessverre ikke kropp til det. De fungerer dårlig på oss med litt ekstra i midten. 
Dessuten syntes jeg de fikk veldig fort knær?

Har ingen supre tips, men i joggebukser kjøper jeg nå noen fra Kari Traa. De ser dog ut som joggebukser, og finnes kun i grå tror jeg, men de ser LITT mer ordentlige ut enn vanlige. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Tindra bukser?

Anonymkode: 3a07f...d90

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 23.43):

Denne her er kjempefin, og fås i forskjellige farger. Kan fint brukes ute. De er litt slimfit om du liker det. Jeg er xs, og de ser superfine ut på. 

Screenshot_20210503_133151_com.hm.goe.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker poptrash-bukser. Har mange fra only, cubus og onyx. Jeg bruker de på jobb hver dag. Er i 40 årene og bruker str m

Anonymkode: d778b...695

AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad i loungewear-serien fra Kappahl 🙂

Anonymkode: b6aad...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva med Tindra bukser?

Anonymkode: 3a07f...d90

Nydelig😍 Hvordan er disse i str? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...