AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Svogeren min har verdens verste familie, og han inkludert. Jeg er veldig glad i min søster og barna, men hater familien til svogeren. Ofte må jeg være rundt de, og fiendtligheten merkes så sykt godt. De sier mye stygt bak min rygg, og i tillegg er de verdens største utnytter. Utnytter alt som kan utnyttes. jeg merker selv hvor dårlig av et menneske jeg blir når jeg er rundt de. Blir fiendtlig og banrslig og konstant sur Anonymkode: c92c1...c5d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Har det sånn med svigerfamilien min. Holder de mest mulig på avstand. Navlebeskuende og nedlatende folk. Ikke verdt å bruke energien sin på. Anonymkode: aa5c2...210 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det sånn med svigerfamilien min. Holder de mest mulig på avstand. Navlebeskuende og nedlatende folk. Ikke verdt å bruke energien sin på. Anonymkode: aa5c2...210 Akkurat. Jævlige mennesker alle sammen. Utro og voldelig er de også. Skjønner ikke hvorfor de er sånn. De kan da umulig ha det bra med seg selv? Anonymkode: c92c1...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Forstår hva du mener. Har hatt det slik med to stykker som jeg trodde var gode venner. Nå har jeg kuttet ut kontakten med de og innser hvordan de har vært i forhold til meg uten at jeg har sett dette klart. Har følt meg som en dårlige person. Anonymkode: e5454...69d
got2go Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Bare dropp å heng med de! Møt søsteren din og barna alene.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 got2go skrev (8 timer siden): Bare dropp å heng med de! Møt søsteren din og barna alene. Se her, du er jo i stand til å svare folk på en ordentlig måte uten å kalle de bitch og hore. Flink! Tenk litt på hva du skriver til folk, og at du kan såre med de stygge kommentarene du ofte skriver. Har reagert på flere av dine kommentarer her inne, og det er ikke ok oppførsel. Men om du har lært så er jo det bra Anonymkode: 8b367...627
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Ja. jeg ble i alle fall det. folk som klikket på en bare man flørtet med tanken rundt selvstendighet. Som smilte lurt av andres smerte, som hele tiden skulle fortelle meg ‘sannheten’. Bevares, man trenger ikke å bli fortalt at man har en føflekk i trynet liksom. Anonymkode: 0cdb8...5e0
got2go Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Se her, du er jo i stand til å svare folk på en ordentlig måte uten å kalle de bitch og hore. Flink! Tenk litt på hva du skriver til folk, og at du kan såre med de stygge kommentarene du ofte skriver. Har reagert på flere av dine kommentarer her inne, og det er ikke ok oppførsel. Men om du har lært så er jo det bra Anonymkode: 8b367...627 Haha, ja ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå