Gå til innhold

Kan man spørre om regning etter man har fått en behandling på en klinikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å dra innom en skjønnhetsklinikk for å få en behandling for ansiktet som kommer til å koste ca 1300kr. Problemet er at jeg ikke har penger nå men får lønn på slutten av måneden. Kan jeg spørre om jeg kan få regning på det? Eller må man betale der og da? Behandlingen skjer på en privat kirurgisk klinink

Anonymkode: 8b2b1...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt sett så må du må spør på forhånd om du kan få regning er ikke alle som godtar det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Generelt sett så må du må spør på forhånd om du kan få regning er ikke alle som godtar det.

Men er det dumt å spørre om regning? Føler man virker så lite intelligent når man viser at man ikke har råd til å betale for noe men likevel velger å gjøre det? Og evt hvordan skal jeg skrive det til de?

Skrevet

Men herregud da, ring å spør om de godtar det da? om det er så vanskelig så får du vente til du har penger

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men er det dumt å spørre om regning? Føler man virker så lite intelligent når man viser at man ikke har råd til å betale for noe men likevel velger å gjøre det? Og evt hvordan skal jeg skrive det til de?

Det er jeg enig i, jeg hadde ventet til jeg hadde råd til det men når du vil gjøre det nå så må du jo nesten spør de. Vet at ikke alle tar regninger for det ender opp med å ikke bli betalt så du må spør først iallfall så det ikke blir ubehagelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1300 er jo ikke mye penger. Vent til neste lønning ;)

Anonymkode: 96829...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ikke bruke penger du ikke har på noe så unødvendig.

Anonymkode: c2e33...420

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...