AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Jeg fikk blødninger i kveld etter en dag med vask av leilighet. Et bind ble fullt mens etter det var det kronestore blødninger på bindene. Vi dro på sykehuset hvor de festet hjertelyd apparat på magen min. Heldigvis står alt bra til med babyen og jeg fikk en sprøyte progesteron i skinken og hentet ut progesteron tabletter på apoteket som jeg skal ta til boksen er tom. Og streng beskjed om å ta det helt med ro og helst kun seng/sofa hvile resten av tiden. Jeg er bare så utrolig bekymret for babyen. Er det andre som har vært i samme situasjon? Legger til at jeg er 40+ Anonymkode: a512c...9f3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Truende abort er det jo ikke, truende prematur fødsel er det riktige å si. Følg råd om å ta det med ro, og får du noe som ligner rier, vannavgang eller flere blødninger så ringer du føden med en gang. Anonymkode: d0e0b...a52 4
EXIA Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Hei! Hadde en blødning i uke 25,men da var det fra livmorhalsen som var betent av en eller annen grunn. Alt sto bra til med babyen heldigvis. Masse lykke til, bare ring sykehuset hvis du er bekymret❤ 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Så skummel opplevelse, så godt at det gikk bra ♥️ Min kom helt plutselig og uventet uke 34, det var nok fordi jeg stresset og bar en del i forbindelse med flytting...du får legge deg strak de kommende mnd og satser på du holder baby i magen til termin, har hørt om flere som har fått sprøyte som stoppet rier og de gikk da helt frem til termin♥️ Anonymkode: 89958...13f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Vi krysser fingrene, dette går bra 🤞Hold deg i ro så godt du kan frem til termin, men om fødselen skulle mot all formodning begynne tidlig er ganske stor sjanse for at barnet overlever allikevel Du er ihvertfall langt over grensen til abort (etter uke 23 regnes det ikke som abort, men fødsel og legen vil gjøre det de kan for å redde babyen :)) Anonymkode: 8b097...eca 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Jeg fødte i uke 26 for en del år siden pga store blødninger, og det har gått helt fint med barnet. Lykke til❤️ Anonymkode: 1d808...286 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Jeg fødte i uke 29+0 etter vannavgang og stor blødning dagen før. Det har gått bra med babyen. Ble 2.mnd på sykehus. De aller fleste overlever om de blir født etter uke 29. Men håper du får gå mange uker til. Anonymkode: 03b78...a9f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Lytt til legene og litt mest mulig i ro, la mannen din gjøre alt nå fremover. Har ei venninne som fødte i uke 27 for 6 år siden, det ble noen uker på sykehus etter fødsel men alt gikk bra og barnet bærer ingen preg av å være prematur idag 😊 Anonymkode: 7688e...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå