AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Vurderer å skaffe en isbitmaskin. Noen som har det, og kan anbefale en? Er det sånn at det er kjøling i selve maskinen så de blir liggende frosne i beholderen til man skal bruke de, eller smelter de fortløpende? Anonymkode: d4bea...5c3
elien Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Jeg er nå på isbitemaskin nr 2. Husker ikke tidligere merke, men det jeg har nå er Wilfa. Er kjempefornøyd med denne, kan tappe ut vann fra bunn uten å hvele selve maskinen. Isbitene smelter ettersom de kommer lengre ned, men den lager også nye når det er plass til det. Jeg har etter å fått isbitemaskin i hus, halvert PepsiMax forbruket mitt. Så jeg kommer alltid å ha det i hus 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 elien skrev (3 timer siden): Jeg er nå på isbitemaskin nr 2. Husker ikke tidligere merke, men det jeg har nå er Wilfa. Er kjempefornøyd med denne, kan tappe ut vann fra bunn uten å hvele selve maskinen. Isbitene smelter ettersom de kommer lengre ned, men den lager også nye når det er plass til det. Jeg har etter å fått isbitemaskin i hus, halvert PepsiMax forbruket mitt. Så jeg kommer alltid å ha det i hus Takk for svar😊Har sett på en fra wilfa. Bråker den fælt? Hvor lenge holder isbitene seg før de smelter? Er den isolert på noen måte for å holde de kalde? Anonymkode: d4bea...5c3
elien Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar😊Har sett på en fra wilfa. Bråker den fælt? Hvor lenge holder isbitene seg før de smelter? Er den isolert på noen måte for å holde de kalde? Anonymkode: d4bea...5c3 Den bråker litt, men mye mindre enn den første. En kan ha 2 størrelser på bitene, de største vare litt lenger enn de små. Vet ikke tid, blir de for små så legger jeg dem i vannet igjen. Den er mer isolert enn den første 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Tusen takk for gode innspill👍🏻😊 Anonymkode: d4bea...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå