AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Ifjor tok jeg ut BSU-en min og den er ikke brukt på bolig. Derfor må jeg betale tilbake skatt. Hvordan ser jeg det på selvangivelsen min at alt er ok? Jeg ser at BSU-en ikke er der. Anonymkode: 4b513...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Dette lurer jeg også på, men min er i ferd med å bli brukt til bolig.. Anonymkode: bb5b9...c3d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette lurer jeg også på, men min er i ferd med å bli brukt til bolig.. Anonymkode: bb5b9...c3d Om man har tatt ut alt av BSU-en, så vil jo ikke kontoen vises på selvangivelsen iallfall. Om du tok ut pengene til å bruke på bolig, så vet jeg ikke. Om man ikke har brukt pengene på bolig, så vet jeg heller ikke. Anonymkode: 4b513...3e7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Hvis den er brukt til bolig er kontoen tom og borte fra skattemeldingen. Evt. fjorårets renter skal vises. Hvis den ikke er brukt til bolig skal skattefordelen tilbakebetales og skal vises under skatteberegningen. Anonymkode: 4a58a...64c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den er brukt til bolig er kontoen tom og borte fra skattemeldingen. Evt. fjorårets renter skal vises. Hvis den ikke er brukt til bolig skal skattefordelen tilbakebetales og skal vises under skatteberegningen. Anonymkode: 4a58a...64c Jeg ba om utsettelse, noe som er innvilget, så da får jeg hjelp med dette. Anonymkode: 4b513...3e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå