Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Har fått sånn akutt lyst på thaimat og lurer på å gå på Yayas i morgen kveld. Noen som har vært der? Hvordan var maten? Stedet? Servicen? etc.
Gjest Aloha Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 2 ganger har jeg vært på Yaya´s og jeg var kjempefornøyd! Maten var god og rimelig, og stedet i seg selv er utrolig spesielt! Det er innredet omtrent som en strandbar i Thailand, stilig sted. Syns du skal teste det ut, jeg vil iallfall tilbake. Kos deg!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Tusen takk for svar! Skal ringe og høre om de har bord med en gang!
Lovebird Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Veldig bra der. Kjempegod mat og stemning.
Gjest hanna2 Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Kjempegod mat og rimelig Sjarmerende kichy sted som virkelig gir en følelse av å være i Thailand
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Kjempe fint sted med mye god mat... De har tilogmed laget til sånn at de simulerer en storm. Lyset går av. Du hører torden og vind og lysene blinker.. Veldig stilig
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Ligger i Vika (Oslo). Tusen takk for alle svar! Jeg har bestilt bord til i morgen kveld. Gleder meg!
Impala Skrevet 6. september 2005 #9 Skrevet 6. september 2005 Der har jeg også vært en gang. Var akkurat som å være tilbake i Thailand. Utrolig kult sted. Men ble vel ikke helt imponert over maten, men det var godt altså. Syns bare det var litt kjedelig når suppa fra forretten gikk igjen i en av hovedrettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå