Humle Brumle Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Det er en challenge som trender pÃ¥ TikTok og sikkert andre sosialemedier akkurat nÃ¥. Det innebærer at man sitter pÃ¥ do mens man filmer ogsÃ¥ roper man pÃ¥ barnet sitt som er i smÃ¥barnsalderen og ber om en dorull. OgsÃ¥ nÃ¥r du tar imot dorullen skal du smøre sjokoladepÃ¥legg pÃ¥ hÃ¥nda til barnet og si «oi beklager jeg fikk litt bæsj pÃ¥ hendene dine». OgsÃ¥ filmer man reaksjonen til barnet. Jeg selv synes ikke det er noe morsomt. Noen av barna begynner Ã¥ grÃ¥te og noen fÃ¥ begynner kanskje Ã¥ le. Men de aller fleste barn ser bare veldig forvirret og utrygge ut. Jeg synes det ikke er noe gøy fordi man ser at de fleste av barna synes det er ubehagelig ogsÃ¥ skal man liksom le av at barna reagerer. Jeg hadde følt meg veldig usikker som barn hvis mamma hadde smurt «avføring» pÃ¥ hendene mine. Hva syns dere om det? Her er et eksempel: Â
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Fullstendig idiotisk. Anonymkode: 7d101...39f 18
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Noe av det dummeste jeg ser på instagram. Anonymkode: 82d5d...534 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Barnet er jo den voksne i dette tilfellet.  Kan ikke fordra feige voksne som bruker barna sine på å leke ut humoren sin.  Finn noen på egen alder, i så fall.   Anonymkode: 0963a...124 6
Humle Brumle Skrevet 30. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fullstendig idiotisk. Anonymkode: 7d101...39f Ja enig i det men tror dere det kan være skadelig for barna? Jeg tenker ikke det er permanent skadelig men jeg forstÃ¥r ikke hvorfor man vil gjøre et barn ubekvem bare for Ã¥ le av det etterpÃ¥.Â
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 2 minutter siden, Humle Brumle said: Ja enig i det men tror dere det kan være skadelig for barna? Jeg tenker ikke det er permanent skadelig men jeg forstår ikke hvorfor man vil gjøre et barn ubekvem bare for å le av det etterpå. Jeg er helt sikker på at dette kan være skadelig for barna, ja. Å bli gjort narr av kan være svært sårende for et lite barn. En voksen(eller "voksen") som er villig til å gjøre noe sånt for å legge det ut på nett i håp om klikk og poeng, kan ikke være helt god forelder. Anonymkode: 4b027...342 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Og det blir ekstra ille fordi barnet vil jo være hjelpsom og henter dopapir, og så er belønningen å først få det de tror er bæsj på hendene og så bli ledd av. Sjuk liksomhumor. Anonymkode: 4b027...342 3
Hannah80 Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Fikk helt vondt av barnet her. Mora ler, mens barnet ikke skjønner noe som helst. Elendig "humor". 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Skrevet 30. april 2021 Hvis jeg har forstått riktig, er moren på videoen en musikkartist/influencer ved navn Lo Beeston. Sånn apropos det å bruke barna sine på bilder og videoer for å dra mer oppmerksomhet mot seg selv og karrieren. Anonymkode: 4b027...342 2
Hannah80 Skrevet 30. april 2021 #11 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg har forstått riktig, er moren på videoen en musikkartist/influencer ved navn Lo Beeston. Sånn apropos det å bruke barna sine på bilder og videoer for å dra mer oppmerksomhet mot seg selv og karrieren. Anonymkode: 4b027...342 Enkelte går jo bokstavelig talt over lik, for å få oppmerksomhet. Vanvittig! 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #12 Skrevet 30. april 2021 2 minutter siden, Hannah80 said: Enkelte går jo bokstavelig talt over lik, for å få oppmerksomhet. Vanvittig! Helt enig. Anonymkode: 4b027...342
Hactar Skrevet 30. april 2021 #13 Skrevet 30. april 2021 Oppmerksomhetssøkende til det patetiske, etter min mening. «Se her da, jeg klarer å lure en smårolling! Hvor morsom er ikke jeg!», mens ungen bare «Kan du ta deg sammen og hjelpe meg litt, her?» 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Barn forstår ikke humor på samme måte som voksne. Fra deres ståsted gjør mor eller far noe slemt og ler av de! Hva slags eksempel setter man da? Anonymkode: b9962...06c
Gjest Albbas Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 Men hva faen... 🤯 Det er ikke greit. SmÃ¥barn tÃ¥ler ikke Ã¥ bli ledd av pÃ¥ samme som (noen) voksne gjør. Og sÃ¥ legge det ut for hele verden i tillegg? SÃ¥ tÃ¥pelig...Â
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 Kun umodne foreldre som gjør slikt. Bruker barn for følgere og kjendisstatus. Anonymkode: 7ee13...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå