Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har en forferdelig kommunikasjon. 
Det er ikke hans feil ene og alene, men han jobber ikke med meg for å bedre det. 

om det oppstår problemer eller misforståelser så sier han «jeg vet ikke hva jeg skal si» eller feier det under teppet. Han sier så at jeg finner på ting å krangle om. når vi når det punktet pleier jeg å bli lei meg og føler meg veldig verdiløs. Fordi for meg så er ikke det tilfellet at problemene våre er tull.. det er ofte ting som påvirker meg og barna fordi han har mer lyst til å f.eks fiske enn å komme hjem og spise middag. Eller tilbringe tid med oss som familie. Jeg er som regel med ungene på alt av aktiviteter og annet.. 

Jeg har måtte nesten tvinge han i parterapi.
men så endte det med mer krangling og han nekter videre terapi. 
Jeg går selv i terapi for å jobbe med meg selv, han har blitt med der for at terapauten skal få et bedre bilde av meg og mitt. Men det hjalp oss ikke i og med det ikke var noen form for parterapi hvor vi løser problemer. 

Vi har hatt brudd på ca 1mnd. Han snakket ikke til meg på 1 uke. Da bodde jeg hos min far med begge barna. For dem var det ferie, så de merket ikke noe. 
deretter tok jeg kontakt og han var sint på meg fordi jeg var lei. 
jeg forsøker å snakke med han for å løsne opp i ting, men han nekter å si noe. 

Jeg føler selv at jeg blir så dratt ned. Jeg går til og med på antidepressiva, for jeg føler meg ensom. Det er en stum vegg jeg bor med. Og det gjør så vondt at han nekter å snakke ordentlig med meg. 
Om jeg spør om vi som familie skal gå tur i skogen nekter han å bli med. Da skal han heller skru bil alene hjemme.. men om en kompis ringer og spør om han vil bli med for å fiske kan han forsvinne i 8t. Ikke en lyd hører vi fra han. Ikke ønsker han å ta oss med heller.. 

denne ensomheten gjelder også for intimiteten vår. Han vil en sjelden gang og da «må» jeg også ville der og da. Ellers blir han frustrert og kaller meg prippen. Ofte gir jeg etter da, jeg savner jo sex selv om jeg ikke er kåt der og da..  Men om jeg ønsker sex en annen dag får jeg blankt nei.. heller ingen klem eller kyss. Selv om jeg har spurt mange ganger om han kan gjøre det litt mer. I det minste når han kommer hjem fra jobb. Må ikke kysse en gang. Kan holde med en klem..

jeg trengte bare å lufte meg. Han er nok bare lei.. 

Anonymkode: 5d271...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så nitrist. Du hadde nok hatt det bedre uten ham.

Anonymkode: 429b4...0f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke noe godt ut å ha så lite fysisk og mental intimitet. 

Anonymkode: cd847...31e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
nei det gjør vondt. Jeg forsøkte å snakke med han. Om hvor vondt det er. Om han har andre forventninger til forholdet enn hva jeg har trodd. Om han ikke vil noe mer. 
han sier det ikke er noe galt, men at jeg finner på ting.. 

Anonymkode: 5d271...685

Skrevet

Høres ut som en egosentrisk fyr med mangelfulle emosjonelle evner. Skjønner godt at det er forferdelig tungt å være deg i det forholdet! 🙁❤️

Når du føler det sånn samtidig som han, fra det du beskriver, overhodet ikke vil være med på å jobbe med forholdet og at du også skal ha det bra i det så tenker jeg nok mitt: Det der vil ikke bli bedre - eneste du kan gjøre er å ta ansvar for ditt eget liv og lykke og gå. Du fortjener å ha det bedre. Og barna dine fortjener å ha en mor som har det bra!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...