AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hei! jeg tenkte å farge håret mitt hjemme, men har marmorgulv inne på badet. Lurer på om det kommer til å sitte seg fast om jeg farger det?? Altså tenker pp når jeg skal vaske ut fargen Anonymkode: 53a18...be8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Det med marmor er at den raskt tiltrekker seg væske. Det blir en svær flekk, som man må dessverre skrape vekk, og bruke spesielle midler osv for å få fjernt bort. Marmor er sjør. Men lurer dermed på det med hårfarging om det kommer raskt til å sitte deg fast, mens jeg vasker håret samtidig med vann Anonymkode: 53a18...be8 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Altså eksempel er om hvis du søler tomatsuppe på marmor. Så trekker den seg fort. Umulig å få bort flekken Anonymkode: 53a18...be8 1
Rumle Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det med marmor er at den raskt tiltrekker seg væske. Det blir en svær flekk, som man må dessverre skrape vekk, og bruke spesielle midler osv for å få fjernt bort. Marmor er sjør. Men lurer dermed på det med hårfarging om det kommer raskt til å sitte deg fast, mens jeg vasker håret samtidig med vann Anonymkode: 53a18...be8 Kan du ikke dekke til med plast eller noe da? Der du skal farge håret
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Skal det. Jeg tenkte på når jeg skal skylle håret mitt med vann. Det er der problemet ligger. Hele baderommet er dekket av marmor. Anonymkode: 53a18...be8 1
Rumle Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal det. Jeg tenkte på når jeg skal skylle håret mitt med vann. Det er der problemet ligger. Hele baderommet er dekket av marmor. Anonymkode: 53a18...be8 Kan du gjøre det på kjøkkenet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå