Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Jeg klarer å leste ned, får de inn i spillet og er selvagt såre fornøyd med det. Men; jeg får bare lastet ned gulv og vegger! De blir sånn "simsaktige", mens andre ting ser mer ut som en vanlig fil og må åpnes i et "program fra listen" og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da. Noe som vet?
Malama Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Hvor er det du laster ned fra simresource? I så fall (eller egentlig uansett) har du prøvd å lese her: http://www.sims2.thesimsresource.com/artic..._Custom_Content Lese hjelpesuda som forklarer hvordan man installerer nelastede sker hjelper ofte. Det er ulike måter avhengig av hva man har lastet ned nemlig, møbler nehandles annerledes enn klær, f.eks
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Ja, laster ned derfra. Ok, skal se på det (huff og huff, jeg som brukte sååå lang tid på å klare å laste ned tapeter og gulv... - tipper jeg klarer dette nye rundt juletider )
Malama Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Sørg for å laste ned litt juleklær da, så har de de på plass til simmene skal feire jul
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Det står jeg skal laste ned en "patch" - enten en DVD-versjon eller en CD-versjon... Vet du hvilken?
Malama Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Dette er snakk om den offisielle patchen fra de som laget spillet, sant? Den bør alle laste ned uansett, så det er lurt å gjøre ja. Hvilken versjon. Det spørs rett og slett på hvordan du har spillet. Dersom du har spillet på 4 cd-plater som meg, så skal du naturlig nok ha cd-versjonen, men dersom du har spillet på en 1 dvd-plate, så skal du ha patch for dvd-versjon.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Jepp, har fire cder, men spiller bare med en da...
Malama Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Jada, det gjør vi alle, men da har du cd-versjonen av spillet, og skal derfor ha patch for det.
Malama Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Tror du må ha alle cd'ene tilgjengelig da, mener å huske jeg måtte putte inn mer enn den ene da jeg installerte ptachen. Men det er ikke vanskelig, bare følg instruksjonene.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Finnes Sims for playstation2? Og hva vil dere anbefale en som aldri har spilt sims før?
Malama Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Det finnes en simsutgave for playstation tror jeg, men det er ikke det samme som pc-spillet, det er en "mellomting" mellom sims1 og sims2 på en måte, tror jeg at jeg har lest. Og, det er vel ikke utvidelsespakker til det. Men jeg har aldri prøvd PS-spill, har ikke PS. Derfor kan jeg ikke anbefale det ene over det andre. Men sims 2 er kjempegøy i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #12 Skrevet 2. september 2005 Tror du må ha alle cd'ene tilgjengelig da, mener å huske jeg måtte putte inn mer enn den ene da jeg installerte ptachen. Men det er ikke vanskelig, bare følg instruksjonene. ← Tror jeg allerede hadde dne patchtingen jeg, for maskinen sa jeg hadde det. Tror kanskje jeg gjorde det da jeg fikk Livets skole? Gjest: Tror en venninne av søsteren min har det på Playstation eller X-box. Videre tror jeg det er slik at de ikke kan bygge hus eller noe der. Så jeg ville hatt det for PC + at det er vel kun da du kan laste ned nye ting også.
Malama Skrevet 2. september 2005 #13 Skrevet 2. september 2005 Meget mulig du fikk med patchen da du installerte livets skole ja, det ser jeg ikke bort ifra. Da trenger du ikke gjør det da
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #14 Skrevet 2. september 2005 Tror jeg allerede hadde dne patchtingen jeg, for maskinen sa jeg hadde det. Tror kanskje jeg gjorde det da jeg fikk Livets skole? Gjest: Tror en venninne av søsteren min har det på Playstation eller X-box. Videre tror jeg det er slik at de ikke kan bygge hus eller noe der. Så jeg ville hatt det for PC + at det er vel kun da du kan laste ned nye ting også. ← Ok, har pc også... hvilken versjon ville dere anbefale en som ikke har spilt før da?
Malama Skrevet 2. september 2005 #15 Skrevet 2. september 2005 Jeg er usikkerpå hva du lurer på: Men dersom du er stor tilhenger av å spille på PS, så bør du vel går for et PS spill, dersom du vil ha "simsopplevelsen" slik det opprinnelig er ville jeg gått for pc spill. Sims finnes i en sims1 utgave, med mange utvidelsespakker, og det nye sims 2. sims 2 er nyere, bedre, utviklet og mer givende. Men det krever en del av pc'n da. Basert på at jeg ikke kjenner til PS spillet vet jeg ikke, men jeg elsker mitt simsoill. sims1 var gøy, men sims er myyyyyyyyyyyyyyye bedre. Utvidelsepakkene til sims 2 har jeg ikke fått meg enda (bare kommet en enda, kommer en til nå i disse dager) men øsnker meg..
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #16 Skrevet 2. september 2005 Jeg er usikkerpå hva du lurer på: Men dersom du er stor tilhenger av å spille på PS, så bør du vel går for et PS spill, dersom du vil ha "simsopplevelsen" slik det opprinnelig er ville jeg gått for pc spill. Sims finnes i en sims1 utgave, med mange utvidelsespakker, og det nye sims 2. sims 2 er nyere, bedre, utviklet og mer givende. Men det krever en del av pc'n da. Basert på at jeg ikke kjenner til PS spillet vet jeg ikke, men jeg elsker mitt simsoill. sims1 var gøy, men sims er myyyyyyyyyyyyyyye bedre. Utvidelsepakkene til sims 2 har jeg ikke fått meg enda (bare kommet en enda, kommer en til nå i disse dager) men øsnker meg.. ← Det jeg lurer på er om det lønner seg å feks. begynne med SIMS1 eller om det går like greit å bruke SIMS2. Jeg har en bra pc også så jeg kan godt kjøpe et pc spill. Tenkte at det kanskje var bedre med PS2 siden den kobles på tven og den er jo endel større en min pcskjerm.
Malama Skrevet 2. september 2005 #17 Skrevet 2. september 2005 Om du skal velge mellom sims 1 og sims 2 anbefaler jeg sims 2 Det er tredimensjonalt, mens sims 1 er todimensjonalt, simmene blir eldre, noe de aldri ble i sims 1 (joda, det kom babyer, etter tre dager i en vugge ble de barn, og barn var de resten av spillet) Det er noe heeeeelt eget med det med å ha en sim, som baby, etterhvert smårolling som pottetrenes og lærer å gå, se dem bli skolebarn, tenåringer, få seg kjæreste, bli voksen, forlova, gift, foreeldre, bli gamle og bli besteforeldre! Sims 2 er å anbefale.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #18 Skrevet 2. september 2005 Ja, er ikke noe å tenke på engang, du bør kjøpe Sims 2
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. september 2005 #19 Skrevet 2. september 2005 Ja, det anbefaler jeg også! Ingen grunn til å spille 1'ern først 2'ern er mye bedre! (Selv om jeg helt klart digga 1'ern også da! Aner ikke hvor mange døgn som har gått bort til sims 1 til sammen.. )
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #20 Skrevet 2. september 2005 Ja, det anbefaler jeg også! Ingen grunn til å spille 1'ern først 2'ern er mye bedre! (Selv om jeg helt klart digga 1'ern også da! Aner ikke hvor mange døgn som har gått bort til sims 1 til sammen.. ) ← Husker jeg kunne sitte pal i mange timer jeg, en hel natt, kunne "våkne" når faren min dro på jobb klokken seks/sju om morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå