Gjest rambock Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Link: http://www.p4.no/story.asp?id=165468 At man kan følge med på motetrender når det gjelder klær osv er greit men moter som innebærer inngrep i kroppen skjønner jeg ikke at folk hiver seg på. Nå går det visst strålende med tatoveringssjappene, for aktiviteten for å FÅ en tatovering gikk over flere år, men nå skal ALLE fjerne de på en gang.
Gjest Brunetten_ Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 (endret) Det finnes jo av de som ikke tar det fordi det er mote også. Min venninne blandt annet. hun tror jeg driter langt i om dette var mote eller ei. tviler på at hun fjerner de også. Hun vil vel ha flere. Men ja, har også andre venninner som tok dette fordi det var hipt når de var yngre. Og de skulle gitt mye for å få fjernet de nå. Selv har jeg ingen, fordi jeg ikke syns det er så fint. men hver sin smak. Endret 2. september 2005 av Brunetten_
vixen Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Det måtte jo det. Alt som har med trender og gjøre går jo fra hipt til uhipt over en viss periode av tid... -viXen-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå