LilleMy28 Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 I dag morges når vi stod og gjorde oss klare til å gå på jobb sa plutselig sambo: "tror du at du er blitt gravid denne mnd da?". Jeg svarte "nja, kanskje vi får se om en ukes tid". Så sa han: "jeg gleder meg skikkelig jeg, for hver dag som går blir jeg mer og mer klar for å bli pappa!" Jeg ble helt satt ut, for slik har han aldri uttrykt seg før. Han har ønsket seg barn, og vi har vært like spente hver mnd, men han har aldri vært så direkte. Jeg begynte å le og spurte om han tullet, men han smilte og sa at det var helt sant. "Du er nå litt rar av og til, men hyggelig å høre", sa jeg og flirte, ga han et kyss og gikk ut til bilen..... :kys_2:
Skytte Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Ååå...Det var koselig ja! Men man kan fort bli litt satt ut ja, kjenner til det! Man blir så overrasket og glad! Det varmer på innsiden ja...!
Cr@sh Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Menn kan være søte de også.... Kjempekoselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå