AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Typen har en kompis som blir så tent av meg. Han er gift, men når han er hos oss, pleier han å kose seg med mine pupper. Jeg har enorme pupper fra naturens side, og får orgasme av stimulering av niplene. Føler jo at det er urettferdig av meg. Men er så deilig å la han suge på puppene mine mens jeg ser kuken vokse seg stor og hard. Nå har både typen og kompisen lekt med de.. 😅 er jeg ufine? Anonymkode: ccd60...2a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Skjedde not ... Anonymkode: eea0a...620 2
Gjest Maxwell Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 (endret) Tror svært få har "tid" til å kun kose med pupper i to timer. 😅 Endret 30. april 2021 av Maxwell
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Nå igjen? Må du lage en tråd hver gang? Anonymkode: f60a8...5e4 5
Østkantgutt1913 Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Typen har en kompis som blir så tent av meg. Han er gift, men når han er hos oss, pleier han å kose seg med mine pupper. Jeg har enorme pupper fra naturens side, og får orgasme av stimulering av niplene. Føler jo at det er urettferdig av meg. Men er så deilig å la han suge på puppene mine mens jeg ser kuken vokse seg stor og hard. Nå har både typen og kompisen lekt med de.. 😅 er jeg ufine? Anonymkode: ccd60...2a6 Yeah right Lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå