MiominMio Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Hva hører dere på da? Jeg trenger tips Er selv litt lei av å ha musikk på øret når jeg løper og så blir det litt for stille uten noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Historiepoden, krimpodden, i det lange løp, oppdatert, mellom oss, åpen journal, ida med hjertet i handen, gi meg alle detaljene. Mye avhengig av humør. Trenger jeg noe lettbent går det definitivt i åpen journal og gi meg alle detaljene. Og Ari, Utøya, Orderud og Baneheia - disse er mini-serier, men definitivt favorittene. Anonymkode: 99ed9...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Krimpodden og Lindmo 🙂 Anonymkode: d6ba5...b00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 Prestasjonsprat! Veldig flinke folk, mannen som er med (Eirik) er landslagstrener for langrennsgutta og kona (Melina) har nesten 10 års utdanning innenfor trening og sånt. I tillegg henter de inn veldig flinke gjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2021 Å Åpen Journal hadde jeg helt glemt ut - Nydelig de er jo morsomme og informative. Takk for tips om Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 Thinking nutrition. Anonymkode: 961f0...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. april 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 30. april 2021 Fabienne skrev (1 time siden): Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)? Tenker noe som gir litt ekstra driv og egentlig hva som helst. Jeg er ikke vanskelig Men lurte vel egentlig mest på hva andre som løper liker å høre på av podcast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Del Skrevet 30. april 2021 Truecrimepodden, Lørdagsrådet, god bedring, femi helse 😊 la til noen flere som dere forslo i podkast lista mi nå 😊 blir gøy med noe ny innputt Anonymkode: 1245a...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Del Skrevet 30. april 2021 - Krimpodden - Hele historien - Alt av fersk engelskspråklig True Crime, siste jeg hørte på var In the Dark og Root of Evil. Anonymkode: fdf58...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Del Skrevet 1. mai 2021 Hvis du vil ha noe om trening eller løping på løpeturen, så kan jeg anbefale løpetid og treningspodden. Anonymkode: e1dff...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Del Skrevet 2. mai 2021 Anbefaler Psykodrama 😊 Anonymkode: 54e61...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå