Gå til innhold

Dere som hører podcast når dere løper.....

MiominMio

Anbefalte innlegg

Hva hører dere på da? 
Jeg trenger tips :)  

Er selv litt lei av å ha musikk på øret når jeg løper og så blir det litt for stille uten noe også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Historiepoden, krimpodden, i det lange løp, oppdatert, mellom oss, åpen journal, ida med hjertet i handen, gi meg alle detaljene. Mye avhengig av humør. Trenger jeg noe lettbent går det definitivt i åpen journal og gi meg alle detaljene. 

Og Ari, Utøya, Orderud og Baneheia - disse er mini-serier, men definitivt favorittene. 

Anonymkode: 99ed9...a77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestasjonsprat! Veldig flinke folk, mannen som er med (Eirik) er landslagstrener for langrennsgutta og kona (Melina) har nesten 10 års utdanning innenfor trening og sånt. I tillegg henter de inn veldig flinke gjester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Åpen Journal hadde jeg helt glemt ut - :) Nydelig de er jo morsomme og informative.

Takk for tips om Linda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabienne skrev (1 time siden):

Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)?

Tenker noe som gir litt ekstra driv og egentlig hva som helst. Jeg er ikke vanskelig :) Men lurte vel egentlig mest på hva andre som løper liker å høre på av podcast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Truecrimepodden, Lørdagsrådet,  god bedring, femi helse 😊

la til noen flere som dere forslo i podkast lista mi nå 😊 blir gøy med noe ny innputt

Anonymkode: 1245a...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Krimpodden

- Hele historien

- Alt av fersk engelskspråklig True Crime, siste jeg hørte på var In the Dark og Root of Evil.

Anonymkode: fdf58...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du vil ha noe om trening eller løping på løpeturen, så kan jeg anbefale løpetid og treningspodden. 

Anonymkode: e1dff...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler Psykodrama 😊 

Anonymkode: 54e61...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...