Gå til innhold

Dere som hører podcast når dere løper.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hører dere på da? 
Jeg trenger tips :)  

Er selv litt lei av å ha musikk på øret når jeg løper og så blir det litt for stille uten noe også. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Historiepoden, krimpodden, i det lange løp, oppdatert, mellom oss, åpen journal, ida med hjertet i handen, gi meg alle detaljene. Mye avhengig av humør. Trenger jeg noe lettbent går det definitivt i åpen journal og gi meg alle detaljene. 

Og Ari, Utøya, Orderud og Baneheia - disse er mini-serier, men definitivt favorittene. 

Anonymkode: 99ed9...a77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Krimpodden og Lindmo 🙂

Anonymkode: d6ba5...b00

• Liker 1
Skrevet

Prestasjonsprat! Veldig flinke folk, mannen som er med (Eirik) er landslagstrener for langrennsgutta og kona (Melina) har nesten 10 års utdanning innenfor trening og sånt. I tillegg henter de inn veldig flinke gjester!

Skrevet

Å Åpen Journal hadde jeg helt glemt ut - :) Nydelig de er jo morsomme og informative.

Takk for tips om Linda :)

Skrevet

Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)?

AnonymBruker
Skrevet

Thinking nutrition. 

Anonymkode: 961f0...17e

• Liker 1
Skrevet
Fabienne skrev (1 time siden):

Spør du etter generelle podcasttips eller må de være spesialtilpasset løping (i så fall: hva er en løpe-pod?)?

Tenker noe som gir litt ekstra driv og egentlig hva som helst. Jeg er ikke vanskelig :) Men lurte vel egentlig mest på hva andre som løper liker å høre på av podcast. 

AnonymBruker
Skrevet

Truecrimepodden, Lørdagsrådet,  god bedring, femi helse 😊

la til noen flere som dere forslo i podkast lista mi nå 😊 blir gøy med noe ny innputt

Anonymkode: 1245a...417

AnonymBruker
Skrevet

- Krimpodden

- Hele historien

- Alt av fersk engelskspråklig True Crime, siste jeg hørte på var In the Dark og Root of Evil.

Anonymkode: fdf58...d45

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha noe om trening eller løping på løpeturen, så kan jeg anbefale løpetid og treningspodden. 

Anonymkode: e1dff...c10

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Psykodrama 😊 

Anonymkode: 54e61...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...