Gå til innhold

Holder dette til mat og husholdning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å bruke 4500,- i måneden på mat og husholdningsartikler til en voksen og en tenåring? Jeg har ikke noe valg fremover, men lurer på om det er noen her som bruker omtrent det samme og om det går greit.

Anonymkode: fc468...4e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer noen tips på å spise litt billigere:

- First price produkter, her er det både smør, epler, bananer, hånd og kroppssåpe, fiskekaker m.m..Fiskekakene er faktiskt gode...bedre enn mange dyrere merker spør du meg...mitt barn fortrekker det fremfor fiskeburger.

- Ikke spis kjøtt.

- Supper til middag med first price hvitløksbaguetter.

- Havregrøt metter godt og er mega sunt.

- First price fiskekaker, poteter og frosne grønnsaker til middag blir middag til under 60kr.

- Stor hjemmelaget pizza hvor du fryser ned det du har til overs...så kan man bare ta opp når man er litt fysen på kvelden.

- Smoothier, kjøp frossen frukt, billig juice og bland med ingefær og havregryn..megagodt og sunt.

Jeg er voksen med et barn i barnehage og bruker nok ca 4000kr i mat i med, inkl bleier. Men da kommer sjampo, sminke (bruker dyrere merker her)...og restaurant hjembestillinger i tillegg...men her kunne jeg fint kuttet ned om jeg måtte...jeg trenger ikke Redken sjampo...og bestille sushi hjem.

Anonymkode: da07f...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...