AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Jeg har Karma og Jing misten til Rituals. Jing duften føler jeg forsvinner med en gang, mens Karma varer lengre. Noen som har Jing misten eller en av de andre mistene? Føler du at de forsvinner fort? Hvor mange spray pleier du å bruke av misten? Anonymkode: 9f53f...abb
MarianneE Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Bruker gjerne 5-6 sprut jevnt fordelt over meg inkl en i håret og favoritten er Amsterdam og Karma
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 MarianneE skrev (12 minutter siden): Bruker gjerne 5-6 sprut jevnt fordelt over meg inkl en i håret og favoritten er Amsterdam og Karma Karma er 👌💙 Har du luktet på Jing da, hva synes du evt om den? Anonymkode: 9f53f...abb
MarianneE Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Karma er 👌💙 Har du luktet på Jing da, hva synes du evt om den? Anonymkode: 9f53f...abb Den er veldig god den og. 1
Smurfii Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Har et sett fra Ayurveda, syns lukten holder en god stund🙂 men bruker det ikke så ofte, har andre favorites..💗 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå