Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Windows mediaplayer, og når jeg spiller musikk, går maskina så innmari treigt!! :frustrert:

Tar årevis før neste sang kommer, og det samme gjelder å laste ned sider fra nettet. Om jeg klikker "post et nytt emne" her, må jeg vente leeeeenge.

Det er som å komme til modem-alderen igjen!

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg kjører kun internettleser og musikkprogrammet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk f.eks winamp i stede for mediaplayer.

Skrevet
Bruk f.eks winamp i stede for mediaplayer.

Har ikke den på maskina. Hvor kan jeg laste ned den?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

www.winamp.com... Det går an å ta et søk på google.

Hvis ikke det løser problemene, kan det hende at maskinen trenger å reinstallere Windows.

Skrevet
Hvis ikke det løser problemene, kan det hende at maskinen trenger å reinstallere Windows.

Det var nå drastisk da, er mange steg jeg ville ha gått til før jeg reinstallerte. F.eks sjekke for virus og spyware, og ta en opprydding i programmer som eventuelt startes automatisk.

AUF: har dette alltid vært et problem, eller har det blitt et problem i det siste? Om det alltid har vært sånn så kan det vel hende maskinen er såpass gammel og treg at det ikke er mye å gjøre...

Skrevet

Jeg sjekker ofte for virus og sånn, så det kan ikke være det. Og jeg kjører oppryddingsprogrammer med jevne mellomrom. Jeg har også ganske stor plass igjen på maskina. Og den har ikke vært sånn alltid. Ble slik for noen mnd siden...

Skrevet

Bare for å være sikker, du sjekker med oppdatert antivirus og oppdatert anti-spyware? Det kan også lønne seg å kjøre flere forskellige anti-spyware programmer, de finner gjerne litt forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...