AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Jeg blir så usikker på meg selv når jeg har dager hvor jeg ser veldig pen og fin ut, og elsker meg selv, til å gå til dagen rett etter og se HELT jævlig stygg ut. Da mener jeg stygg og ikke bare innbiller meg det, for jeg kan se hvor mye mer oppmerksomhet jeg får de dagene jeg er fin vs de dagene jeg ser grusom ut. Jeg gjør ikke noe spesielt for å bli stygg eller fin? Jeg kan bare våkne opp og enten være fin og glødende, eller våkne og se helt jævlig og grå ut. Er dette noe flere opplever? Anonymkode: 9e773...1cb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Varierer med syklus for min del. Ser flott ut rundt eggløsning f.eks. Får en annen utstråling. Kan også komme litt an på hva jeg spiser og om jeg drikker for lite. Anonymkode: 8f49e...f79 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Er du kvinne? Jeg opplever det også, mye pga syklusen jeg er i. Ene dagen er jeg smal og "stram" i ansiktet, ser trent ut, gløder. Så får jeg vannsamling i kroppen dagen etterpå for eks og ser tjukk og pløsete ut i ansiktet. Rundt mens ser jeg også for eks grå og gusten ut, trøtt og jævlig. For ikke å snakke om hormonkvisene. Så ja, for min del som kvinne er det forandring dag til dag. Anonymkode: 67c6d...d8c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Det er helt normalt. Du overdriver nok hvor ille du ser ut. Bare sørg for at livet er noenlunde stabilt. Sov nok, få nok fysisk aktivitet. Få litt sosialt stimuli. Le litt og gråt litt. Anonymkode: d3131...c3f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du kvinne? Jeg opplever det også, mye pga syklusen jeg er i. Ene dagen er jeg smal og "stram" i ansiktet, ser trent ut, gløder. Så får jeg vannsamling i kroppen dagen etterpå for eks og ser tjukk og pløsete ut i ansiktet. Rundt mens ser jeg også for eks grå og gusten ut, trøtt og jævlig. For ikke å snakke om hormonkvisene. Så ja, for min del som kvinne er det forandring dag til dag. Anonymkode: 67c6d...d8c Jeg er kvinne ja! Samme her med syklusen! Feks igår, såg jeg helt smashing ut. Var dagen før jeg skulle få mensen. Våknet opp idag med mensen, ser ut som en oppblåst kanin, og ser gusten ut! Anonymkode: 9e773...1cb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Jeg opplever det selv. Anonymkode: 0a560...9e2
ekkoet Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Jeg har alltid tenkt at det var det denne sangen handler om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå