AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Brutalt brudd med hus, barn, bil og alt. Helt ut av det blå hadde han vært ferdig en stund og trengte å være være alene. Så tar det jo litt tid å dele ting, mekling, avtale rundet barnet, finne meg nytt sted å bo, etc. På 2 mnd har jeg funnet ut av alt dette og holder på å flytte ut da han brått endrer seg igjen. Plutselig er humøret hans bra og han oppfører seg kjærlig mot meg igjen. Det kommer frem at han som var helt sikker på at alle følelser var helt borte, føler noe igjen. Dette er har skjedd før, han har vært ferdig i et par mnd før det kommer frem til meg. Sist klarte vi å finne ut av det og holde sammen, men denne gangen var han mer opptatt av at jeg skulle ut. Han er like ustabil på andre områder i livet sitt også. Bytter biler, av og på om han trives i jobben sin, av og på med venner, liker/liker ikke familien sin. Nei av alt/elsker alt. Hva er greia hans? Jeg skal ikke tilbake i dette, det er best for meg og barnet å ha stabilitet alene fremfor det rotet her. Men nå vet jeg at han kommer til å jobbe med å få oss tilbake. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9acaa...63e
Tuba Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 For en kjip situasjon TS. Vet det er vanskelig men du må bare være tøff og stå imot. Du må skape stabilitet for deg og barnet. Masse lykke til. Dette greier du! 5
Kassiopeia8 Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Kanskje han er bipolar? Det er uansett hans utfordring, og nå når det er slutt må han finne ut av det selv. Hvis han vil prøve å få deg tilbake må du bare være tydelig på hva du selv vil eller ikke vil. At dine følelser er borte, og at du ikke orker mer. At du er ferdig. Hold litt ekstra avstand en periode, og ha kun samtaler om det praktiske når det gjelder barnet, og ikke andre ting. Vis at du ikke er interessert. Det er vondt med brudd, men det er verre å vise at det kan være håp dersom det ikke er det. 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Da tenker jeg at du skal stå fast ved det du har bestemt deg for. Om du hadde tatt ham tilbake, hvor lenge tror du det ville vart ? Nytt brudd ville blitt traumatisk og stressende for både barnet og deg. Angrer han, så er det synd for ham. Anonymkode: 44f70...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Han hekter deg, og har tidligere kommet unna med det. Hvis du vil ha et mer stabilt liv er ikke dette liv laga. Ta ham på ordet og etabler deg på nytt. Nok er nok. Anonymkode: ca390...12c 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Gå fra han og bli ferdig med det en gang for alle. Du kan stoppe dette. Anonymkode: 0cb7d...c20 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Enig med de andre her. Men hvorfor er det du som må finne et nytt sted å bo? Anonymkode: a05bf...de6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Kassiopeia8 skrev (2 timer siden): Kanskje han er bipolar? Det er uansett hans utfordring, og nå når det er slutt må han finne ut av det selv. Hvis han vil prøve å få deg tilbake må du bare være tydelig på hva du selv vil eller ikke vil. At dine følelser er borte, og at du ikke orker mer. At du er ferdig. Hold litt ekstra avstand en periode, og ha kun samtaler om det praktiske når det gjelder barnet, og ikke andre ting. Vis at du ikke er interessert. Det er vondt med brudd, men det er verre å vise at det kan være håp dersom det ikke er det. Svinger humøret og følelsene så fort da? Han er utagerende på mange områder også. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med de andre her. Men hvorfor er det du som må finne et nytt sted å bo? Anonymkode: a05bf...de6 Ja, det er meg som må finne nytt sted, men det er helt ok for det var hans ønske å bo der. Jeg har funnet en plass å bo der jeg egentlig ønsket meg. Anonymkode: 9acaa...63e 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han hekter deg, og har tidligere kommet unna med det. Hvis du vil ha et mer stabilt liv er ikke dette liv laga. Ta ham på ordet og etabler deg på nytt. Nok er nok. Anonymkode: ca390...12c Ja, jeg syns virkelig det er nok. To ganger har jeg blitt dumpa mens han var full og jeg edru. Da får jeg beskjed om å glemme fylletull dagen etter. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #11 Skrevet 30. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er meg som må finne nytt sted, men det er helt ok for det var hans ønske å bo der. Jeg har funnet en plass å bo der jeg egentlig ønsket meg. Anonymkode: 9acaa...63e Det var bra. Anonymkode: a05bf...de6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Tipper han har hatt en annen dame i kikkerten, for så å oppdage at han ikke hadde sjans likevel. Anonymkode: 176e6...43b 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Jeg møtte en sånn mann en gang, og han var psykisk syk. Slet med alvorlig depresjon og rusmisbruk. Helt umulig å forholde seg til. Jeg mistenkte den gang at han var bipolar også, men fikk aldri dette bekreftet. Ser det som svært sannsynlig at han var det. Du må bare komme deg vekk, ellers vil dette kunne ødelegge alt for deg. Du får aldri den stabiliteten du trenger å ha i livet. Sett foten ned og si det er slutt. Ikke ha noe kontakt ut over det mest nødvendige, knyttet til barnet. Anonymkode: 3da77...402 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tipper han har hatt en annen dame i kikkerten, for så å oppdage at han ikke hadde sjans likevel. Anonymkode: 176e6...43b Følte det en stund selv, at noen sto på vent for han. Fant ingen tegn noe steder da, ingen nye venner på fb eller noe. Heller ingen turer/reiser eller besøk uten hans faste to venner heller. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg møtte en sånn mann en gang, og han var psykisk syk. Slet med alvorlig depresjon og rusmisbruk. Helt umulig å forholde seg til. Jeg mistenkte den gang at han var bipolar også, men fikk aldri dette bekreftet. Ser det som svært sannsynlig at han var det. Du må bare komme deg vekk, ellers vil dette kunne ødelegge alt for deg. Du får aldri den stabiliteten du trenger å ha i livet. Sett foten ned og si det er slutt. Ikke ha noe kontakt ut over det mest nødvendige, knyttet til barnet. Anonymkode: 3da77...402 Ikke noe rus her, mistenker noe psykisk lidelse ja. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 Han sa flere ganger at alt han ville var å dra på fest og sånt igjen. Han har vært utro i fylla før, så jeg er ikke trygg på det. Derfor måtte han ut av forholdet. Akkurat nå, siste uken sto den dama i et forhold, så kan være det da? Han sier han hater henne og at han aldri skal dit igjen, men første ledige kvelden sin var han i byen der hun bor. Han ble sur for at jeg ble sur, han har sagt at uavhengig av meg så ville han aldri reise dit mer heller. Mye han sier som ikke stemmer. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Svinger humøret og følelsene så fort da? Han er utagerende på mange områder også. Anonymkode: 9acaa...63e Google bipolar - rapid cycling Anonymkode: 1759f...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Google bipolar - rapid cycling Anonymkode: 1759f...aa7 Humøret hans er stort sett surt også. Kun fornøyd om han har fått kjøpt seg noe nytt eller lignende. Jeg kan aldri gjøre han glad virker det som. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Han har ADHD også ja. Anonymkode: 9acaa...63e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Du har ett barn, det bør vokse opp i stabile rammer, noe din eks ikke kan gi deg og barnet. Gå videre. Det blir ikke bedre. Går du tilbake så vil dette skje igjen og igjen og det vil bryte deg ned psykisk og kan gi barnet ditt traumer. Anonymkode: 5fe47...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå