AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Jeg har hatt forskjellige «utseender» fra da jeg var 18 år frem til nå (24år). Og jeg får desidert mye mer oppmerksomhet og respekt når jeg kler meg «anstendig», ser velstelt ut (fint shiny hår, løst) og bruker minimal sminke. Ser rett og slett ut som at jeg har livet på stell. har også tidligere brukt å sminke meg, bruke kontaktlinser for å skifte øyenfarge, brukt mye solarium, brukt litt «utfordrende» klær (magetopp, korte kjoler/skjørt etc) og da fikk jeg mest oppmerksomhet av menn som jeg overhode ikke var tiltrukket av. Rett og slett menn som man kan se er useriøse eller «spesielle». jeg liker den type oppmerksomheten jeg får nå. Tiltrekker meg menn som har livet på stell, og er ordentlige. Er det slik at menn vil heller gifte seg med en dame som er så naturlig som mulig, jordnær, og glad/snill fremfor jenter som ser ut som at de vil ha så mye oppmerksomhet som mulig? Anonymkode: 471bb...84d 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Jeg kan ikke fatte og begripe at det var nødvendig å lage en tråd for å spørre om dette. Det er jo nesten en universal sannhet for de fleste, i tillegg har du jo oppdaget dette selv gjennom din egen "research" Anonymkode: 1baf5...480 18
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 "Liker menn naturlige jenter best?" Nei, forhåpentligvis liker menn kvinner og ikke jenter. Anonymkode: 011d2...6fc 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Liker ikke jenter som er tydelig sminket. Annet enn mascara, jeg liker mascara. Anonymkode: 9419c...f29 1
Gjest Paramount Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Jeg tror de fleste liker kvinner med et naturlig utseende. Kanskje fordi de er seg selv mer, og kanskje vi menn føler på en måte at det er vi som oppdager dem, og at de ikke vet selv hvor fine de er. Litt naivt kanskje. Synes forresten moderat sminke kan være helt fint det også. Det ene utelukker ikke det andre.
Muskath Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Noen menn liker det ene, og noen liker det andre. Det er et umulig spørsmål å spørre hva «menn» liker. 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Hadde denne diskusjonen med guttene på jobben. Svaret var til slutt at de liker jenter som ser naturlige ut. Sminket så perfekt at de ser ut til å ikke bruke sminke 😊 nok solarium til at huden gløder, mne ikke er brun. Klær som er sexy på en litt mer tildekket måte. Enten kort kjole, eller utringning. naturlig hårfarge. Jenter som ser direkte søte ut er der ultimate 😊 Anonymkode: 21dd3...d5c 4
Fotgjenger Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Menn liker å svare ja, men i praksis viser det seg at det naturlige ikke er best likevel🤪. 8
Gjest Paramount Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 Muskath skrev (13 minutter siden): Noen menn liker det ene, og noen liker det andre. Det er et umulig spørsmål å spørre hva «menn» liker. Er det så vanskelig da? Dersom hver enkelt svarer for seg selv? Summen bør gi en indikasjon for ts. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde denne diskusjonen med guttene på jobben. Svaret var til slutt at de liker jenter som ser naturlige ut. Sminket så perfekt at de ser ut til å ikke bruke sminke 😊 nok solarium til at huden gløder, mne ikke er brun. Klær som er sexy på en litt mer tildekket måte. Enten kort kjole, eller utringning. naturlig hårfarge. Jenter som ser direkte søte ut er der ultimate 😊 Anonymkode: 21dd3...d5c Har nok mye rett i dette tross alt
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har mange mannlige venner og kolleger i alderen 27-40. De er normalt kjekke, hyggelige menn fra middelklassen. Tror absolutt alle har sagt at de foretrekker naturlige pene damer. Og det er også disse damene de ender opp som kjæreste/samboer/gift med. (Men hvis man har lyst å date en fra Paradise, for eksempel, er det nok andre krav til utseendet.) Anonymkode: 3db86...3db 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Nei. Det er noe menn SIER. Anonymkode: bd1b9...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det er noe menn SIER. Anonymkode: bd1b9...6d4 Neida. Dessuten, mange sminker seg naturlig og lite. Anonymkode: c7326...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida. Dessuten, mange sminker seg naturlig og lite. Anonymkode: c7326...fb0 Joda. Min erfaring Anonymkode: bd1b9...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Hvorfor flommer det da over med unge kvinner som bruker løshår, tjukke løsvipper, løsnegler og har operert inn silikon? Alle bruker skjønnhetsfilter på instastory som gjør øynene større og glatter ut huden. Om vi ikke gjør det for gutta,hvem gjør vi det for da? Anonymkode: 25574...725 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor flommer det da over med unge kvinner som bruker løshår, tjukke løsvipper, løsnegler og har operert inn silikon? Alle bruker skjønnhetsfilter på instastory som gjør øynene større og glatter ut huden. Om vi ikke gjør det for gutta,hvem gjør vi det for da? Anonymkode: 25574...725 Riktig, fordi det er det som «selger». Anonymkode: bd1b9...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Riktig, fordi det er det som «selger». Anonymkode: bd1b9...6d4 Det er så kvalmt at trenden i sosiale medier ikke er å se ut som seg selv i det hele tatt. Ikke rart at det har blitt mye mer angst, selvmord og depresjoner i takt med at sosiale medier har økt i omfang. Folk går jo faktisk rundt og tror at det de ser på sosiale medier er virkeligheten. Og så er det filter, innsugde mager, løshår og silikon. Anonymkode: 25574...725 2
Tripptrapp1 Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 Mange menn påstår i alle fall at de liker naturlige kvinner best, og så drar de frem eksempler som Hadid-søstrene, Kendal Jenner, Jennifer Aniston osv. Det menn tydelig ikke har fått med seg er at de fleste kjendiskvinnene de anser som naturlige skjønnheter også har fått gjort en del justeringer (av fjeset sitt), men de har gjort det på en mer diskré måte enn f.eks Sophie Elise. 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Mange menn påstår i alle fall at de liker naturlige kvinner best, og så drar de frem eksempler som Hadid-søstrene, Kendal Jenner, Jennifer Aniston osv. Det menn tydelig ikke har fått med seg er at de fleste kjendiskvinnene de anser som naturlige skjønnheter også har fått gjort en del justeringer (av fjeset sitt), men de har gjort det på en mer diskré måte enn f.eks Sophie Elise. Alle de du nevner er i tillegg kvinner som lever av utseendet sitt, og som bruker dusinvis av timer og titusenvis av kroner på det hver eneste måned. Anonymkode: 25574...725 4
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Fotgjenger skrev (18 timer siden): Menn liker å svare ja, men i praksis viser det seg at det naturlige ikke er best likevel🤪. Ikke? De fleste menn liker ikke mye sminke. En del damer ser mere ut som en parodi slik de holder på. Problemet ligger i at de menn som roser disse er en veldig liten gruppe som responderer på alle så sånn sett oppleves som en større gruppe mens vi vanlige menn kansje ikke er så ivrige til å respondere og derfor ikke blir sett.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har hatt forskjellige «utseender» fra da jeg var 18 år frem til nå (24år). Og jeg får desidert mye mer oppmerksomhet og respekt når jeg kler meg «anstendig», ser velstelt ut (fint shiny hår, løst) og bruker minimal sminke. Ser rett og slett ut som at jeg har livet på stell. har også tidligere brukt å sminke meg, bruke kontaktlinser for å skifte øyenfarge, brukt mye solarium, brukt litt «utfordrende» klær (magetopp, korte kjoler/skjørt etc) og da fikk jeg mest oppmerksomhet av menn som jeg overhode ikke var tiltrukket av. Rett og slett menn som man kan se er useriøse eller «spesielle». jeg liker den type oppmerksomheten jeg får nå. Tiltrekker meg menn som har livet på stell, og er ordentlige. Er det slik at menn vil heller gifte seg med en dame som er så naturlig som mulig, jordnær, og glad/snill fremfor jenter som ser ut som at de vil ha så mye oppmerksomhet som mulig? Anonymkode: 471bb...84d Kort svar? Ja, du tiltrekker deg forskjellige typer menn. Jeg foretrekker naturlig look. Det vil si litt sminke som egentlig ikke vises godt, men håret kan godt farges. Har selvfølgelig kompiser som foretrekker insta modell looken også. Anonymkode: da624...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå