AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Har dere handlet inn helgens godtesnop? HUSK! Butikkene er STENGT i morgen lørdag 1. mai! 😜 Anonymkode: 0d831...987 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Takk! Da skal jeg handle inn i dag! 😀 Anonymkode: 2df85...374 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Ja, har kjøpt smågodt, kindersjoklolade, Brynild minimix salt, popcorn og Troika. 😀 Det bør holde. God helg! Anonymkode: 4565a...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Jeg spurte Rånnja om hva slags godtesnop hun ville ha, men da sa hun at hun var fornøyd med ørevoksen sin. Jeg skal pistasj-is fordi jeg må matche Rånnja sin ørevoks, den er altså grønn! Vi er bestevenner! Så det er viktig å matche og å liksom gjøre ting koselig. Etterpå skal vi sitte på KvinneGuiden og gjøre KvinneGuiden-ting, mens vi fniser og hun spiser ørevoks og jeg spiser pistasj-is. Etter det skal vi TV-binge, mens hun skal grave seg dype hull i ørene sine med ørevoks-godtesnopet sitt og jeg tar frem en pistasj-isboks nr. 2 på 2 liter, fordi jo større jo bedre. Det er allmenn kunnskap! Og hvis Rånnja finner noe skikkelig godtesnop i øregangene sine så viser hun det til meg og sier: SE! SE HVA JEG FANT! Jeg blir selvfølgelig kjempeimponert på Rånnjas vegne, da jeg er en stor person og unner andre glede. Hipp hipp hurra for meg og Rånnja og ikke minst Godtesnop (Sånn farge er det på godtesnopet til Rånnja og pistasj-isen, da) Anonymkode: b9108...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Crap...jeg trodde det kun var polet som holdt stengt! Snop må man jo ha! Løper ut asap! Anonymkode: 5225a...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg spurte Rånnja om hva slags godtesnop hun ville ha, men da sa hun at hun var fornøyd med ørevoksen sin. Jeg skal pistasj-is fordi jeg må matche Rånnja sin ørevoks, den er altså grønn! Vi er bestevenner! Så det er viktig å matche og å liksom gjøre ting koselig. Etterpå skal vi sitte på KvinneGuiden og gjøre KvinneGuiden-ting, mens vi fniser og hun spiser ørevoks og jeg spiser pistasj-is. Etter det skal vi TV-binge, mens hun skal grave seg dype hull i ørene sine med ørevoks-godtesnopet sitt og jeg tar frem en pistasj-isboks nr. 2 på 2 liter, fordi jo større jo bedre. Det er allmenn kunnskap! Og hvis Rånnja finner noe skikkelig godtesnop i øregangene sine så viser hun det til meg og sier: SE! SE HVA JEG FANT! Jeg blir selvfølgelig kjempeimponert på Rånnjas vegne, da jeg er en stor person og unner andre glede. Hipp hipp hurra for meg og Rånnja og ikke minst Godtesnop (Sånn farge er det på godtesnopet til Rånnja og pistasj-isen, da) Anonymkode: b9108...4e1 Mye dumt en skal lese. Anonymkode: 6fed3...d99 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #11 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mye dumt en skal lese. Anonymkode: 6fed3...d99 Rånnja liker godtesnop. Anonymkode: b9108...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Kjøpte dere mer godtesnop enn til vanlig, før helgen? Har dere noen rester, eller er det helt tomt for godtesnop? Anonymkode: 0d831...987
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte dere mer godtesnop enn til vanlig, før helgen? Har dere noen rester, eller er det helt tomt for godtesnop? Anonymkode: 0d831...987 Hadde iskake for å feire arbeidernes dag. Iskaken ble spist opp. Anonymkode: f3c4d...998 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde iskake for å feire arbeidernes dag. Iskaken ble spist opp. Anonymkode: f3c4d...998 Så fint at dere koste dere Anonymkode: 0d831...987
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Så fint at dere koste dere Anonymkode: 0d831...987 Takk, håper du koste deg du også! Anonymkode: ed5f1...861 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå