AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Enten det er i kommentarfelt på forum, i nettaviser eller i øvrige SoMe. Og angrer du på det i dag? Anonymkode: 31f10...dc7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Har aldri skrevet noe graverende under eget navn så det nærmeste kommer vel kanskje enkelte ting jeg har skrevet her på KG under ab-funksjonen. Står inne for det jeg har skrevet, men det er jo ting som jeg aldri ville eller kunne sagt i dagens samfunn. Det går vel mye på at jeg er skeptisk til den ekstreme økningen uføre og innvandrere i Norge. Sikkert mange rundt meg som hadde blitt overrasket om de visste hvordan jeg egentlig følte det. Anonymkode: 7c084...6d0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Jeg gratulerte eksen med ny dame på fb FØR han hadde flyttet ut. Skrev også hennes fulle navn. Skal love deg det ble bråk ja. Skrev dette på kvelden, så han våknet opp til en god del spørsmål og andre godsaker på veggen sin 😊 Kommer aldri til å angre på det 😊😊 Anonymkode: cdf08...090 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Jeg prøver å være så høflig som jeg kan, men skal innrømme at jeg kan bli ganske kvass eller bortimot troll tilbake her på KG mot folk som er vemmelig mot homofile og trans eller mennesker med nedsatt funksjonsevne. Men også uten å være anonym folk er så drøye at bare fantasien setter grenser. Husker da broren min overlevde Utøya. Han fikk i dagene rett etterpå meldinger i inboxen fra fremmede på Facebook på om han har sett mye blod, lik, lemlestet folk etc... Anonymkode: 15e18...660 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Jeg skrev engang at personen fortjente å ha det jævlig da en av hennes nærmeste hadde tatt livet av seg. Personen hadde aldri stilt opp for den som slet, men fremstilte seg nærmest som en reddende engel ovenfor andre ( klassisk person som ikke kan gjøre noe snilt med mindre hun får legge ut skrytebilder på sosiale medier etterpå) da dette mennesket var i live. TYdeligvis traff det en nerve da personen døde, men jeg syns så absolutt hun fortjente å sitte der med dårlig samvittighet. Anonymkode: 60f97...c4a
The Rosestarwoman Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 HAr skrevet hore, horebukk, horunge, jævla dritt bitch og veldig mye mer, men enkelte fortjener faktisk å få så ørene flagrer!!!!!😡😡😡😡mange drittfolk der ute som virkelig trenger å få skapet på plass! Man må virkelig finne sin styrke og virkelig stå op for seg selv og det kjennes faktisk helt greit å si stygge ting, har verken dårlig samvittighet for det! Mange white trash folk der ute. Bedre å være alene
The Rosestarwoman Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Utrolig hvor mye søppel det er der ute, blir nesten matt og skremt sv hvor mye søppel av mennesker det faktisk er!
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 The Rosestarwoman skrev (På 1.5.2021 den 2.47): HAr skrevet hore, horebukk, horunge, jævla dritt bitch og veldig mye mer, men enkelte fortjener faktisk å få så ørene flagrer!!!!!😡😡😡😡mange drittfolk der ute som virkelig trenger å få skapet på plass! Man må virkelig finne sin styrke og virkelig stå op for seg selv og det kjennes faktisk helt greit å si stygge ting, har verken dårlig samvittighet for det! Mange white trash folk der ute. Bedre å være alene Det sverter bare ditt eget omdømme hvis du istedenfor å diskutere saklig går til personangrep. Det er greit å være uenig, men man trenger ikke slenge med leppa av den grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå