Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dem som driver med tarot, lesninger o.l.; legg igjen et spørsmål/tema da vel! Synes det er gøy å legge på andre, men litt vanskelig å legge på meg selv. Så om du har erfaring med dette og vil "bytte" readings, hadde det vært moro. ❤️ 

Anonymkode: 2f833...345

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med Kjærligheten? Noen som er forelska i meg? Hvem er det?

Anonymkode: d8a44...43e

AnonymBruker
Skrevet

Vil kjæresten min gifte seg i år?

Anonymkode: 4ab23...7e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For dem som driver med tarot, lesninger o.l.; legg igjen et spørsmål/tema da vel! Synes det er gøy å legge på andre, men litt vanskelig å legge på meg selv. Så om du har erfaring med dette og vil "bytte" readings, hadde det vært moro. ❤️ 

Det kan jeg gjøre. Spennende. Har ikke blitt lagt på, på flere år... 

Anonymkode: ae0f5...bab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 år, to felles barn og snill ektemann. To ting jeg lurer på:

- Vi prøver oss på nr 3 (yngste er 5 år). Har prøvd noen mnd, så kjøper oss en privat utredning (ikke ivf, kun hormoner). Blir det barn på oss?

- Min arbeidssituasjon forandrer seg ikke lenge. Kommer jeg til å bli fornøyd med de  nye situasjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg lese deg på, TS?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil kjæresten min gifte seg i år?

Anonymkode: 4ab23...7e5

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jeg gjøre. Spennende. Har ikke blitt lagt på, på flere år... 

Takk for svar! :)

Jeg skal legge kort på dere i løpet av dagen/ettermiddagen.

Selv skulle jeg gjerne likt å vite litt mer om kjærlighetslivet mitt i nåtiden og i nærmeste fremtid. Det er et par jeg tenker på, og spesielt én jeg er litt involvert i. Gjerne fortell meg noe her om hva du ser.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 😊

Jeg er nybegynner, men om du vil kan jeg legge tarot for deg, uansett om du vil lese meg egentlig 😄 Det er gull å få høre hva noen proffe mener om hva jeg har lest 😊

Jeg lurer på kjærligheten jeg da vettu ;) Har en mann i tankene men jeg er usikker om han har ekte følelser eller ikke.

Merethe.

Anonymkode: 922d7...a9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser selv , kan lese deg tilbake. Bruker ikke korT selv men får opp bilder. 
jeg  lurer litt på du får opp om mine evner. 

Anonymkode: 72428...491

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Unnskyld for at jeg forsvant, det oppsto noe! Skal prøve å komme med alle leggene ila. dagen :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ser selv , kan lese deg tilbake. Bruker ikke korT selv men får opp bilder. 
jeg  lurer litt på du får opp om mine evner. 

Anonymkode: 72428...491

Jeg kan prøve å se på dette og! :)  TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Døde bare denne tråden? :) 

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Får jeg hund før høstferien?

Legger selvfølgelig kort tilbake til deg 💕

Anonymkode: 67f75...f39

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg få meg et nytt kjæledyr? Hund og/eller katt? 

Anonymkode: cc9f6...8ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 12.45):

Jeg har ikke peiling på spåing, men jeg kan legge noen kort.

Kortene sier dette: Det kommer opp en vennlig, livsglad og humoristisk kvinne, hun er ganske bestemt, men er snill. Får inntrykk av at det finnes en person på jobben/studiet (evt en som du holder på å bli kjent med, tidlig fase i et bekjentskap) som er nysgjerrig på deg, og noe grubling og usikkerhet hos deg angående dette. Jeg får ikke opp at det blir noe romantisk forhold ut av dette bekjentskapet, i beste fall et vennskap. 

Da jeg stokket kortene fikk jeg Hakuna Matata på hjernen, så det er ikke noe problem dette med at folk blir forelska i deg, det skjer rett som det er. 

Kan selvfølgelig være helt feil.  Mest sannsynlig er det det. Men det var i alle fall et tarotlegg. 🙃

Anonymkode: 97887...5b1

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke peiling på spåing, men jeg kan legge noen kort.

Kortene sier dette: Det kommer opp en vennlig, livsglad og humoristisk kvinne, hun er ganske bestemt, men er snill. Får inntrykk av at det finnes en person på jobben/studiet (evt en som du holder på å bli kjent med, tidlig fase i et bekjentskap) som er nysgjerrig på deg, og noe grubling og usikkerhet hos deg angående dette. Jeg får ikke opp at det blir noe romantisk forhold ut av dette bekjentskapet, i beste fall et vennskap. 

Da jeg stokket kortene fikk jeg Hakuna Matata på hjernen, så det er ikke noe problem dette med at folk blir forelska i deg, det skjer rett som det er. 

Kan selvfølgelig være helt feil.  Mest sannsynlig er det det. Men det var i alle fall et tarotlegg. 🙃

Kan du lese meg også? Ang en fyr jeg har vært i kontakt med lenge. Hva han tenker/føler ang meg nå, blir det noe der?

Anonymkode: d4324...5f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 0.26):

Hei! 😊

Jeg er nybegynner, men om du vil kan jeg legge tarot for deg, uansett om du vil lese meg egentlig 😄 Det er gull å få høre hva noen proffe mener om hva jeg har lest 😊

Jeg lurer på kjærligheten jeg da vettu ;) Har en mann i tankene men jeg er usikker om han har ekte følelser eller ikke.

Merethe.

Kan trekke noen kort til deg🙂

Det kan virke som om denne mannen av en eller annen grunn er litt emosjonelt utilgjengelig, og det kan være lurt å gå i deg selv og kjenne etter hva du trenger av en partner.  Vær dønn ærlig mot deg selv og hva du trenger for å ha det det  godt i et forhold, og om det virker som han kan gi deg det du ønsker, eller om det er bedre å vente til du møter en bedre match. 

Jeg la et legg kun på deg også, og ikke utviklingen mellom dere (som det over er utfallet av), og der kommer det opp veldig fine kort. Bare la alle illusjoner fare, ta vare på deg selv og legg merke til alt du er takknemlig for i livet, og så vil kjærligheten dukke opp når du minst venter det. Får begeresset opp så her er et potensiale for ekte kjærlighet, men rådet er å gi ting tid og bli godt kjent med mannen før du evt involverer deg mer seriøst. 

For all del, dette er bare kort, og de må du ikke stole mer på enn intuisjon og det som faktisk skjer mellom deg og denne mannen (eller en annen). Bare husk at du fortjener en partner som er åpen om følelsen sine, og viser at han virkelig vil ha deg. Ikke nøye deg med noe halvveis, eller der du må gå for mye kompromisser på det som er viktig for deg. 

Lykke til. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...